![]() |
|
Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
22.10.2006, DTN :)
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,765
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
|
![]()
Wiem
![]()
__________________
Real adventure starts where road ends... -AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny' http://www.youtube.com/user/Miszapoland |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Damy rade bracie
![]() ![]()
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2020
Miasto: Garwolin
Posty: 112
Motocykl: nie AT (ale T) już nie T
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 17 godz 57 min 2 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Administrator
![]() |
![]()
Dotychczas tylko w dwusuwowym sprzęcie spotkałem się z oblepieniem gaźnika a spowodowanym odparowaniem benzyny a pozostałością oleju.
Dlatego staram się wypalać całe paliwo z gaźnika silnika zaburtowego. Co do Afryki to skoro po postoju , powiedzmy kilku dniowym , chcąc odpalić bez zbędnego kręcenia rozrusznikiem, pompuję paliwo do gaźników to można domniemywać że są puste. A skoro są puste ponieważ benzyna odparowała ze wszystkim co w sobie zawiera to raczej nic nie powinno pozostać na ściankach. Skoro się komuś oblepiło w środku to bym się zastanowił jakiego mazutu zatankował niechcący.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |