![]() |
|
Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Lublin
Posty: 2,327
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 56 min 38 s
|
![]()
Jako ciekawostke z podwórka napiszę że pasek i napinacz pasuje od któregoś starszego silnika opla. Chyba że pokićkałem i to nie do paneuropanaa do goldwinga 1100 - w każdym bądź razie do któregoś z nich. Pod koniec 90tych lat tak kombinowali.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
pasek to nie problem bo jest dosc popularny. z napinaczem gorzej. pasuje po drobnych przerobkach od starego Civica 1.4. ucho jest lustrzanym odbiciem i trzeba go przekladac. opisane to jest na forach ST - ja sie nigdy w to nie bawilem. pasek Gates kosztuje okolo 100pln - Honda zyczy sobie 320pln za swoj OEM - nie wiem kto go dla nich produkuje - sygnature maja swoja - 14401-MT3-004.
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |