![]() |
|
Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Membrana w kraniku umiera i kran zaczyna puszczać wache bez udziału podciśnienia z silnika.
Jeśli masz przypadkiem starsze moto ![]() Wtedy otwierają się perspektywy różnych fajnych zdarzeń... W zaparkowanym moto pokapkapkapuje sobie paliwko ładnie do gardzieli i przelatuje sobie przez pierścienie rozrzedzając olej silnikowy. Jak nie wylapiesz na czas ze Ci przybywa po prostu zatrzesz silnik. Bywało przypadki takiego zalania przestrzeni nad tłokiem ze przy rozruchu moto łapie zamek hydrauliczny i kończy się pogięta korbą. Dlatego twierdze ze w gaźnikowych te pojebane kraniki podciśnieniowe to jest zło. Za to bardzo lubię opcję PRI. Wielu po postoju w Czwórce i Triojce chciałoby ja mieć... Tak to. Oddaje głos ekspertom w studio ![]() M
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() |
![]() Cytat:
Wydaje mi się że na zaglonowanie dysz ma wpływ zawartość żywic w benzynie (powstają z dodatków mających spowolnić spalanie co jest pożądane chcąc jak najtaniej podnieść liczbę oktanową) bo widziałem gaźniki w których po postoju było czysto a gorsze spustoszenie po zaśniedzeniu aluminium w pustych komorach.
__________________
Honda XL 600 RM 86' Honda XL 600 LM 86' Honda XRV650 Africa Twin 88' Honda XLV 750 R 83' BMW R1100GS ABS 95' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2020
Miasto: Garwolin
Posty: 113
Motocykl: nie AT (ale T) już nie T
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 20 godz 41 min 59 s
|
![]()
Dzięki matjas
|
![]() |
![]() |