Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 28.02.2020, 10:12   #1
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 25 min 52 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Emek Zobacz post
Jak się mógł skończyć napinacz przy takim nalocie? Przeca to proste jak cep. Co tam mogło paść?
sprężynka, chyba w CRF dochodzi jeszcze ciśnienie oleju ale pewności nie mam, sama sprężynka to spore ryzyko gdy pęknie bo napinacz się cofa i engine kaput

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 28.02.2020 o 11:16
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Numer VIN i numer silnika a rocznik (silnika) paku Kwestie różne, ale podróżne. 11 23.06.2013 20:37
malowanie silnika? malikut Silnik, sprzęgło, skrzynia 81 29.12.2011 03:08
uszczelki silnika SUPLU Silnik, sprzęgło, skrzynia 13 31.08.2011 02:13
Dźwięk silnika Południowiec Silnik, sprzęgło, skrzynia 10 22.02.2011 19:41


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.