|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,597
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 17 godz 2 min 9 s
|
![]() Cytat:
Jeżeli na zimo jest cisza to dobrze nie wróży, możesz na gorącym silniku zlać olej i zrobić test magnesem oraz wizualnie, duże luzy na korbach możesz zweryfikować wykręcając świece i obracając wałem mijasz GMP (góry martwy punkt) aż tłok będzie szedł do dołu zatrzymujesz wał w tej pozycji i próbujesz czymś nacisnąć na tłok, jeżeli wpadnie/stuknie to panewka korbowodowa (najlepiej do tego testu gdy silnik jest ciepły). nie obraź się w najlepszym przypadku silnik chodzi prawidłowo a Ty musisz zmienić kask. kiedyś walczyłem z dźwiękami swojego silnika posłuchaj jak dzwoni: wydaje się, że coś je..bnie niedługo a problemem nie był silnik a przytkany kanalik w przepustnicy i jeden cylinder pracował na b.ubogiej mieszance co w konsekwencji dawało dźwięki z klawiatury i dzwonienie zaworu. mam nadzieję, że u Ciebie to też będzie jakaś pierdoła... Ostatnio edytowane przez mdxmd : 26.02.2020 o 22:09 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Feb 2020
Miasto: Łódź
Posty: 32
Motocykl: CRF 1000
Przebieg: 38000
![]() Online: 15 godz 55 min 0
|
![]() Cytat:
Jeszcze raz DZIĘKI! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,597
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 17 godz 2 min 9 s
|
![]() Cytat:
![]() ![]() w mojej CRF gdy silnik nagrzany jest do wentylatora w okolicy pokrywy zaworowej słychać coś rodzaju głuchego stukania, dobrze słyszalne gdy przyłożysz stetoskop do pokrywy zaworów od strony przepustnic. Normalnie z pozycji kierowcy nic nie słychać. Zawory w normie zrobiłem tak już 30.000 i nic się nie zmienia.. może przy następnej wymianie oleju przejdę na 5W40 tak z ciekawości czy będzie jakaś różnica. Ostatnio edytowane przez mdxmd : 27.02.2020 o 15:51 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2020
Miasto: Łódź
Posty: 32
Motocykl: CRF 1000
Przebieg: 38000
![]() Online: 15 godz 55 min 0
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,597
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 17 godz 2 min 9 s
|
![]()
jeździłem 15lat inną słuszną marką tam zawsze coś było słychać z silnika taki urok... w końcu kupiłem porządny szczękowy kask z dobrym wyciszeniem i było miód malina...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
![]() Zarejestrowany: Feb 2020
Miasto: Łódź
Posty: 32
Motocykl: CRF 1000
Przebieg: 38000
![]() Online: 15 godz 55 min 0
|
![]() Cytat:
Ja też miałem do czynienia z inną marką i faktycznie pewne odgłosy należało olać, ale oczywiście zanim się z tym pogodziłem były(jak zwykle) poszukiwania przyczyn. Osobiście uważam że honda zawsze miała najbardziej aksamitną pracę ale w tym przypadku chyba jest inaczej. Ktoś mi powiedział że silniki nowej generacji nie będą już tak pięknie pracowały jak te z przed kilkunastu lat. Może coś w tym jest? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Numer VIN i numer silnika a rocznik (silnika) | paku | Kwestie różne, ale podróżne. | 11 | 23.06.2013 20:37 |