![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
taki nowy pomysl na ustalacz mi przyszedl do glowy. korzystajac z tego ze w otworze z urwana sruba mamy wglebienie na tuleje ustalajaca 8x10 to latwiej mi bedzie wyznaczyc centrum otworu i zachowac to ustawienie. wytocze dwa elementy ustalajace jak na rysunkach. jeden bedzie mial centralny otwor prowadzacy fi 3mm, drugi fi5mm. do tego bedzie ramie z blachy dokrecane sruba m10 do karteru tak aby tuleja ustalajaca sie nie poruszyla w czasie wiercenia. jakies slabe strony pomyslu?
p.s. nowe tulejki bralem tu: [url]https://www.agmot.pl/ bede je musial stoczyc o 2 mm. w hondzie wychodzi z wysylka 37pln.
__________________
buziaki ![]() Ostatnio edytowane przez szynszyll : 26.09.2018 o 14:30 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jaki dokładnie jest gwint na szprychach AT?? | JarekAT | Hamulce, kola, opony | 1 | 04.09.2013 10:49 |
Gwint czujnika ciśnienia | paku | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 13 | 03.09.2009 15:26 |