Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 19.09.2018, 16:12   #1
Melon
 
Melon's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2012
Miasto: Lublin
Posty: 5,550
Motocykl: cz350/ bandit600/ zx12r/ varadero/vfr1200xd
Melon jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 18 godz 25 min 18 s
Domyślnie

Może ktoś klej zastosował i to ten najmocniejszy?
__________________
kto smaruje ten jedzie
Melon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.09.2018, 16:22   #2
Prince
 
Prince's Avatar


Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,324
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
Prince jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 18 godz 8 min 49 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał melon1968 Zobacz post
Może ktoś klej zastosował i to ten najmocniejszy?
Jesli tak to mówiłem już dublowi, że taki do wklejania ceramicznych płytek do spodu wahadłowca. Ludzie mają różne odje**ne pomysły wiec wój wie

Niestety jeśli dojdzie do przeciągania gwintownikiem resztek to sie nie dowiemy co było grane. Szkoda by było. Swoją drogą nie lepszy od wiertła byłby też lewy gwintownik? Widzę ze są normalnie dostępne.
Prince jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.09.2018, 16:43   #3
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Prince Zobacz post
Niestety jeśli dojdzie do przeciągania gwintownikiem resztek to sie nie dowiemy co było grane. Szkoda by było. Swoją drogą nie lepszy od wiertła byłby też lewy gwintownik? Widzę ze są normalnie dostępne.
Nie bedzie lepszy bo co Ci da lewy gwint przy M4 jesli M6 w orginale nie dalo rady? Trzeba zebrac material do minimum by rozprezyc gwint i szarpnac go w tyl, lewe wiertlo ma to zrobic. I tak juz pojechales 3,8 troche nie potrzebnie, zostaw material by wierlo mialo w czym pracowac. Prowadzenie masz juz az za duze wiec poczekaj na wiertlo bo jeszcze bardziej skomplikujesz sprawe. Wiem ze nie latwo czekac gdy bebechy na wierzchu ale mozesz sobie czasem narobic jeszcze wiekszych problemow. Wykretakow czy innych ''torx'' tez bym nie tetowal.
Tak wyglada moje zdanie co zrobisz to twoja sprawa
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20.09.2018, 00:18   #4
Prince
 
Prince's Avatar


Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,324
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
Prince jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 18 godz 8 min 49 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał dubel Zobacz post
Nie bedzie lepszy bo co Ci da lewy gwint przy M4 jesli M6 w orginale nie dalo rady?
Lewe M5. W sumie rozkalibrowyje otwór na tą samą srednice co wiertło a momętu łapie więcej. Ale sie nie mądrzę bo dostaję baty od śrubki M6
Cytat:
Napisał dubel Zobacz post
Wiem ze nie latwo czekac gdy bebechy na wierzchu ale mozesz sobie czasem narobic jeszcze wiekszych problemow. Wykretakow czy innych ''torx'' tez bym nie tetowal.
Tak wyglada moje zdanie co zrobisz to twoja sprawa
Wykretaki i torxy to ja bardziej dla kolegów którzy wirtualnie i w realu odwiedzają i mówią, że przecież taka śrubka to nie może być problem .. że oni tu cyk i już mi pokażą mi jak to się wykręca A to taki ebany ekskalibur

Ja czekam w pokorze, świnia w warsztacie.
Prince jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20.09.2018, 09:21   #5
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Prince Zobacz post
Lewe M5. W sumie rozkalibrowyje otwór na tą samą srednice co wiertło a momętu łapie więcej. Ale sie nie mądrzę bo dostaję baty od śrubki M6
Tak momentu więcej ale materiału 1mm mniej od m6 a co ważniejsze przy próbie wykrecenia gwint będzie rozpiera pozostałości po m6 i zaciesnial połączenie m6 ż karterem a o to nam nie chodzi przecież. Przy użyciu wiertła nie ma naprężeń a wręcz połączenie się luzuje plus wiertło działa jak udar, szarpie .
  Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Jaki dokładnie jest gwint na szprychach AT?? JarekAT Hamulce, kola, opony 1 04.09.2013 10:49
Gwint czujnika ciśnienia paku Silnik, sprzęgło, skrzynia 13 03.09.2009 15:26


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.