![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Moje zdanie jest takie że powinieneś zastosować swój przyrząd do wywieszenia otworu 3mm , następnie lewą piątka poprawić. Na 95% wyjdzie i reperaturka nie będzie potrzebna. Jeśli nie wyjdzie to dalsza procedurę znasz.
Fakt że 10nm to prawie nic ale oryginalny gwint to oryginalny, taka kultura techniczna ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
ok - czyli podejde w ten sposob. prawa 3mm, potem lewa 5 i wykretak rozumiem?
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
![]() Sprajami mrozacymi można sobie jedynie ciśnienie podnieść w tym przypadku ![]() |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jaki dokładnie jest gwint na szprychach AT?? | JarekAT | Hamulce, kola, opony | 1 | 04.09.2013 10:49 |
Gwint czujnika ciśnienia | paku | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 13 | 03.09.2009 15:26 |