| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
			
			 Zakonserwowany 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam odmienne zdanie na temat varadero , zapewne jest to spowodowane tym że nie jeździłem nim z kuframi i pasażerem . Uważam jednak że jest to optymalny motocykl do turystyki asfaltowej , ale to moje zdanie , więc nie będę wdawał się w dyskusje i udowadniał dlaczego mam racje . 
		
		
		
		
		
		
			Napiszę tylko o przypadłości gaśnięcia , ponieważ 90% użytkowników tego motocykla nie ma bladego pojęcia dlaczego czasami tak sie dzieję . Przyczyną jest wtrysk tzn : w momencie lekkiego dodawania gazu ( szczególnie podczas zawracania ) , dawka paliwa podawana do cylindra jest zbyt duża , co powoduje zarzucenie świecy i z tego powodu potrafi zgasnąć silnik . Rozwiązanie jest bardzo proste , świece irydowe . Miałem dwa viadra , którymi przejechałem kilkadziesiąt tys/km i jeśli kiedyś powrócę do turystyki asfaltowej , to kupie następne . Nie będę się rozpisywał o tym że seryjne zawieszenie jest do bani w każdym motocyklu , po za pomarańczą ( choć i to trzeba odpowiednio umieć ogarnąć i zestroić ). Rozwianie problemów zawieszenie w viadrze , wiąże się z wymianą sprężyn na progresy i dobranie odpowiedniej gęstości oleju na przodzie i wymianie tylnego mono na Ohlinsa . Vardero nigdy nie było i nie będzie motocyklem enduro . Można wodę z kibla pić , tylko po co ? Zdrowia . 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . Ostatnio edytowane przez Adagiio : 11.10.2011 o 10:34  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 984
				 
Motocykl: ETV 1000 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 6 dni 8 godz 45 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dokładnie tak jak napisał Adagio. Kilka prostych czynności takich jak wymiana sprężyn, oleju, akcesoryjnego zawiasu bądź inne, np. filtry, wydech, świece itp. zmienia nam- ulepsza naszego rumaka. takie przyklady można mnożyc, każdy użytkownik podnosi tym atrakcyjośc i komfort jazdy... może i bezpieczeństwo. Jednak zastanawiam się nad tym jak niektórzy pacjenci na siłę próbują zobic crossa z Africy, lub dążą do nadmiernego udoskonalenia, nie podnosząc przy tym swoich kwalifikacji i umiejętności z jazdy. Oczywiście wszelkie profesjonalne przeróbki są bardzo ciekawe i pięknie wyglądają, osobiście ciekawy jestem jak taką hybrydą Africa-Viadro by się jeździło
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	734 zero 70 7dwadwa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 4,770
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Bardzo fajnie się ten watek rozwija... Od banalnego naigrywania się z tej czy innej marki w chwili wolnego czasu dochodzimy do ciekawych i przydatnych wniosków. Oczywiście ,że Afri nie jest najlepsza, KTM nie do wszystkiego się nadaje a Viadro też ma swoich zwolennikow..  Czytając ten wątek każdy może znaleźć nisze dla siebie.. Proponowałbym wnioski konfrontować z wątkiem Lepiego o połamańcach :-))...i dopiero wtedy wybrać odpowiednie moto...
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2011 
				Miasto: Gliwice 
					
				
				
					Posty: 130
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: 59000 
				
				
				 
Online: 3 dni 2 godz 51 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Jeszcze do tego gmole, szyba, bagażnik + aluminiowe puchy i mamy wydane tyle kasy że starczyłoby na cenowo GS ADV a z tym Wiadra nie ma co porównywać
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP 
					
				
				
					Posty: 1,893
				 
Motocykl: LC 4 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 2 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Dokładnie tak jest. Miałem klv 1000 czyli DL 1000 i dokładnie doszedłem  do tych  samych wniosków.
		 
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
O to właśnie chodzi , porównywanie wiadra z enduro i wytykanie mu ułomności terenowej nie ma sensu a na asfalcie radzi sobie całkiem dobrze.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	AT03  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP 
					
				
				
					Posty: 1,893
				 
Motocykl: LC 4 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 2 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A taki jeszcze mix... w sumie nawet zgrabnie to wygląda, gdyby tak jeszcze 30 kg mniej... 
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	![]() ![]() i Godzilla  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Osłona pod silnik z Africa Twin do Varadero | Grzegorz | Inne - dyskusja ogólna | 11 | 09.02.2013 23:42 |