Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 10.10.2011, 19:19   #1
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,926
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 4 dni 18 godz 35 min 47 s
Domyślnie

Rambo ja się tam nie znam ale np 1200GS sporo wolniejszy i do setki bo Vmax pewnie zbliżony.
Nie trafiłem na stronę z wszytkimi motocyklami i ich danymi technicznymi.
Może podaj przykłady szybszych turystyków nie spotrowych motocykli niż wiadrowe 3.6sek do 100 , z pewnością masz już konkretne przykłady.Np VFR800 110KM robi 3.1 ale to inna bajka.
Dla utrudnienia może niech będą tak samo wygodne , tak samo elastyczne , żeby było ciekawiej conajmniej tak samo bezawaryjne...... no dobra już nie będe ci utrudniał .
Wystarczy tylko przyśpieszenie do 100 jako wykładnik
__________________
AT03

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 10.10.2011 o 20:32
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.10.2011, 20:16   #2
zbyszek_africa
księgowy...
 
zbyszek_africa's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Radom
Posty: 1,497
Motocykl: KTM LC8 990 Adv.S 08' E-bike CUBE Fox full
zbyszek_africa jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 4 tygodni 21 godz 35 min 36 s
Domyślnie

Ktm 990 leczy Was obu Bartol & Dzieju
Tylko proszę bez pierd...nia że się psuje i jest niewygodny
Ja to nie wiem po co to gadanie o przeróbkach, chcecie fabrycznych inzynierów poprawiać Chyba że podłubać coś w długie zimowe wieczory...
Te przeróbki to tylko strata kasy ( o czasie nie mówie, bo dla niektórych to przyjemnośc, dla mnie też bo lubie mieć motor w dobrym stanie technicznym)
pozdr.
zbyszek_africa jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.10.2011, 20:30   #3
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,926
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 4 dni 18 godz 35 min 47 s
Domyślnie

Zbyszku , Rambo wspomniał że są wolniejsze turystyki 1000 niż Wiadro a 990 to klasa enduro więc się nie liczy
A swoją drogą to ile kręci do setki 950 i 990 ?
Nie stresuj się nie bedziemy wspominać o jakości KTM , wygodzie siedzenia ani też o jego zawieszeniu a już o tym że się psuje absolutnie
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.10.2011, 20:43   #4
Ronin
 
Ronin's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 711
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
Ronin jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 22 godz 47 min 16 s
Domyślnie

zauważam coraz większą potrzebę utworzenia wątku: dlaczego nie lubię KTMa
Ronin jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.10.2011, 21:03   #5
zbyszek_africa
księgowy...
 
zbyszek_africa's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Radom
Posty: 1,497
Motocykl: KTM LC8 990 Adv.S 08' E-bike CUBE Fox full
zbyszek_africa jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 4 tygodni 21 godz 35 min 36 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Ronin Zobacz post
zauważam coraz większą potrzebę utworzenia wątku: dlaczego nie lubię KTMa
Możemy smiało utworzyć wątek:
Dlaczego lubię Ktm-a
pozdr.

ps. ja nie bedę go zakładał, z wiadomych przyczyn...
Ale każdy który coś powie nie tak dostaje "w ryja".... tak po forumowemu, w przenośni
zbyszek_africa jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.10.2011, 21:28   #6
Ronin
 
Ronin's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 711
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
Ronin jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 22 godz 47 min 16 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał zbyszek_africa Zobacz post
Możemy smiało utworzyć wątek:
Dlaczego lubię Ktm-a
pozdr.

ps. ja nie bedę go zakładał, z wiadomych przyczyn...
Ale każdy który coś powie nie tak dostaje "w ryja".... tak po forumowemu, w przenośni
Zbyszku, kwestia kilku lat i wszyscy skończymy na LC8
A poważnie, to już mi chodzi po głowie -->
ale to jeszcze nie na studencką kieszeń
Ronin jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.10.2011, 22:02   #7
myku
 
myku's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
myku will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 51 min 23 s
Domyślnie

Nie tylko je montuje,ale i rozdziewiczam,oczywiscie jak nikt nie widzi .A tak na serio juz to duzy Kat jest naprawde swietnym wyborem.W moim przypadku bardziej do turystyki,niz dziczenia.Mimo to patrzac na moje najblizsze plany,mysle czasami o jego sprzedazy,ale nic na sile
myku jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.10.2011, 20:47   #8
zbyszek_africa
księgowy...
 
zbyszek_africa's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Radom
Posty: 1,497
Motocykl: KTM LC8 990 Adv.S 08' E-bike CUBE Fox full
zbyszek_africa jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 4 tygodni 21 godz 35 min 36 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dzieju Zobacz post
Zbyszku , Rambo wspomniał że są wolniejsze turystyki 1000 niż Wiadro a 990 to klasa enduro więc się nie liczy
A swoją drogą to ile kręci do setki 950 i 990 ?
Nie stresuj się nie bedziemy wspominać o jakości KTM , wygodzie siedzenia ani też o jego zawieszeniu a już o tym że się psuje absolutnie
@Misza
@Dzieju Ja się wcale nie stresuje wszędzie gadają o awaryjności Ktm-a, wygodzie siedzenia ale o jego zawiechach to same superlatywy wszystkie Afry niedługo będą je miały
Nie wiem ile ma duży kat do setki, ale kiedyś na światłach podjechał koleś jakimś ścigiem, ostro się naprężał, ale niestety powąchał spaliny
pozdr.
zbyszek_africa jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.10.2011, 00:05   #9
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dzieju Zobacz post
Rambo ja się tam nie znam ale np 1200GS sporo wolniejszy i do setki bo Vmax pewnie zbliżony.
Nie trafiłem na stronę z wszytkimi motocyklami i ich danymi technicznymi.
Może podaj przykłady szybszych turystyków nie spotrowych motocykli niż wiadrowe 3.6sek do 100 , z pewnością masz już konkretne przykłady.Np VFR800 110KM robi 3.1 ale to inna bajka.
Dla utrudnienia może niech będą tak samo wygodne , tak samo elastyczne , żeby było ciekawiej conajmniej tak samo bezawaryjne...... no dobra już nie będe ci utrudniał .
Wystarczy tylko przyśpieszenie do 100 jako wykładnik
Podzielić się mogę tylko tym co sam sprawdziłem
1. Masa załadowanej varaderki
2. Szerokość z kuframi
3. Fatalne zestrojenie tylnego zawieszenia w varaderce. W tych przed 2003 dobija a po 2003 jakby moto był na sztywno. W tych starszych dobija tez przód na większych dziurach. Narzekałem ja i pasażerowie
4. Wyłączanie się silnika przy manewrach na półsprzęgle w varaderce, choć tu obarczył bym wtrysk.
5. W ciepłe dni tylny gar grzeje jaja na twardo Chłodnie z boku jak zaczną mielić to też nie jest ciekawie.
6. kanapa nadaje się do offu tak jak całe varadero. twarda jak na rodeo i wrzyna się uda.
7. Plastikowa osłona silnika
8. Nie widać co się dzieje przed przedni kołem
9. Nie wiem jak w gażnikowej ale w tej nowszej zestrojenie skrzyni jest fatalne. Jedynka za długa. Dwójka za wysoko a na 6stce pali wiecej przy jeździe z kuframi i pasażerem niż na piątce i ciężko cokolwiek wyprzedzić
10. Prześwit pod silnikiem

Kupisz Dzieju co bedziesz chciał. Tu masz moje 10 pkt na NIE
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.10.2011, 08:08   #10
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,926
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 4 dni 18 godz 35 min 47 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał rambo Zobacz post
Podzielić się mogę tylko tym co sam sprawdziłem
1. Masa załadowanej varaderki
2. Szerokość z kuframi
3. Fatalne zestrojenie tylnego zawieszenia w varaderce. W tych przed 2003 dobija a po 2003 jakby moto był na sztywno. W tych starszych dobija tez przód na większych dziurach. Narzekałem ja i pasażerowie
4. Wyłączanie się silnika przy manewrach na półsprzęgle w varaderce, choć tu obarczył bym wtrysk.
5. W ciepłe dni tylny gar grzeje jaja na twardo Chłodnie z boku jak zaczną mielić to też nie jest ciekawie.
6. kanapa nadaje się do offu tak jak całe varadero. twarda jak na rodeo i wrzyna się uda.
7. Plastikowa osłona silnika
8. Nie widać co się dzieje przed przedni kołem
9. Nie wiem jak w gażnikowej ale w tej nowszej zestrojenie skrzyni jest fatalne. Jedynka za długa. Dwójka za wysoko a na 6stce pali wiecej przy jeździe z kuframi i pasażerem niż na piątce i ciężko cokolwiek wyprzedzić
10. Prześwit pod silnikiem

Kupisz Dzieju co bedziesz chciał. Tu masz moje 10 pkt na NIE
Bardzo dokładnie podszedłeś do tematu i to się chwali.
pkt 1 masz rację ale też każde inne moto z masą wyjściową ok 250kg będzie tak samo ciężkie np GS1200ADV.
pkt 2 no cóż duże kufry to i szeroko jest w każdym motocyklu.
pkt 3 masz rację gaźnikowe za miękkie a wtryskowe twardawe na kiepskie drogi przy większych prędkościach nieprzyjemnie podskakują na poprzecznych garbach.
pkt 4 i 5 nie spotkałem się z tą dolegliwością.
pkt 6 to już zależy jaką kto ma dupę i na czym mu wygodnie ja nie narzekałem.
pkt 7 do turystyki bez znaczenia
pkt 8 jak chcemy mieć lepszą ochrone przed wiatrem ..... cos za coś w innych sprzętach z większa szybą też bywa różnie.
pkt 9 zestrojenie do jazdy solo bez uwag, w pełni załadowaną nie jechałem ale co do 6ki to trudno oczekiwać od nadbiegu żeby się pod dużym obciążeniem zbierała i to jeszcze np z niższych obr.
pkt 10 bez znaczenia przy turystyce

-dodam że na seryjnej szybie komfort do 140-150 potem zaczynają być "przeciągi" przyda się przeróbka
-spalanie w trasie solo 5 ltr i to bez szczególnych oszczędności.
-w korku masa swoje robi i po np pofałdowanym asfalcie między samochodami wskazana uwaga ale daje jakoś radę choć za Afryką czy 990 nie nadąży.

Rambo , wyszło ciekawe zestawienie wrażeń z jazdy wiaderkiem , każdy trochę inaczej je odbiera bo i każdemu do nieco innej jazdy potrzebne.
Może się to komuś jeszcze przyda.
Jest wielu szczęśliwych z posiadania GSów , KTMów , Wiader czy Afryk i każdy coś dla siebie w nich znajdzie .....i o to chodzi.

Jako że GS 1200 , 1150 i Wiadro testowałem chyba czas na test 990 co by zdanie sobie o nim wyrobić bo jedna krótka rundka którą zrobiłem nie daje pełnego obrazu ( wtedy jakoś szoku nie przeżyłem że jest aż taki rewelacyjny).
__________________
AT03

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 11.10.2011 o 08:11
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Osłona pod silnik z Africa Twin do Varadero Grzegorz Inne - dyskusja ogólna 11 09.02.2013 22:42


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:13.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.