![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Administrator
![]() |
![]()
Rambo ja się tam nie znam ale np 1200GS sporo wolniejszy i do setki bo Vmax pewnie zbliżony.
Nie trafiłem na stronę z wszytkimi motocyklami i ich danymi technicznymi. Może podaj przykłady szybszych turystyków nie spotrowych motocykli niż wiadrowe 3.6sek do 100 , z pewnością masz już konkretne przykłady.Np VFR800 110KM robi 3.1 ale to inna bajka. Dla utrudnienia może niech będą tak samo wygodne , tak samo elastyczne , żeby było ciekawiej conajmniej tak samo bezawaryjne...... no dobra już nie będe ci utrudniał . Wystarczy tylko przyśpieszenie do 100 jako wykładnik
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 10.10.2011 o 20:32 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
księgowy...
![]() |
![]()
Ktm 990 leczy Was obu Bartol & Dzieju
![]() Tylko proszę bez pierd...nia że się psuje i jest niewygodny ![]() Ja to nie wiem po co to gadanie o przeróbkach, chcecie fabrycznych inzynierów poprawiać ![]() Te przeróbki to tylko strata kasy ( o czasie nie mówie, bo dla niektórych to przyjemnośc, dla mnie też bo lubie mieć motor w dobrym stanie technicznym) pozdr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Administrator
![]() |
![]()
Zbyszku , Rambo wspomniał że są wolniejsze turystyki 1000 niż Wiadro a 990 to klasa enduro więc się nie liczy
![]() A swoją drogą to ile kręci do setki 950 i 990 ? Nie stresuj się nie bedziemy wspominać o jakości KTM , wygodzie siedzenia ani też o jego zawieszeniu a już o tym że się psuje absolutnie ![]()
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
księgowy...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 711
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 22 godz 47 min 16 s
|
![]() Cytat:
![]() A poważnie, to już mi chodzi po głowie ![]() ![]() ale to jeszcze nie na studencką kieszeń ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 51 min 23 s
|
![]()
Nie tylko je montuje,ale i rozdziewiczam,oczywiscie jak nikt nie widzi
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
księgowy...
![]() |
![]() Cytat:
![]() @Dzieju ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nie wiem ile ma duży kat do setki, ale kiedyś na światłach podjechał koleś jakimś ścigiem, ostro się naprężał, ale niestety powąchał spaliny ![]() pozdr. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]() Cytat:
1. Masa załadowanej varaderki ![]() 2. Szerokość z kuframi ![]() 3. Fatalne zestrojenie tylnego zawieszenia w varaderce. W tych przed 2003 dobija a po 2003 jakby moto był na sztywno. W tych starszych dobija tez przód na większych dziurach. ![]() 4. Wyłączanie się silnika przy manewrach na półsprzęgle w varaderce, choć tu obarczył bym wtrysk. ![]() 5. W ciepłe dni tylny gar grzeje jaja na twardo ![]() 6. kanapa nadaje się do offu tak jak całe varadero. ![]() 7. Plastikowa osłona silnika ![]() 8. Nie widać co się dzieje przed przedni kołem ![]() 9. Nie wiem jak w gażnikowej ale w tej nowszej zestrojenie skrzyni jest fatalne. Jedynka za długa. Dwójka za wysoko a na 6stce pali wiecej przy jeździe z kuframi i pasażerem niż na piątce i ciężko cokolwiek wyprzedzić ![]() 10. Prześwit pod silnikiem ![]() Kupisz Dzieju co bedziesz chciał. Tu masz moje 10 pkt na NIE |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
pkt 1 masz rację ale też każde inne moto z masą wyjściową ok 250kg będzie tak samo ciężkie np GS1200ADV. pkt 2 no cóż duże kufry to i szeroko jest w każdym motocyklu. pkt 3 masz rację gaźnikowe za miękkie a wtryskowe twardawe na kiepskie drogi przy większych prędkościach nieprzyjemnie podskakują na poprzecznych garbach. pkt 4 i 5 nie spotkałem się z tą dolegliwością. pkt 6 to już zależy jaką kto ma dupę i na czym mu wygodnie ja nie narzekałem. pkt 7 do turystyki bez znaczenia pkt 8 jak chcemy mieć lepszą ochrone przed wiatrem ..... cos za coś w innych sprzętach z większa szybą też bywa różnie. pkt 9 zestrojenie do jazdy solo bez uwag, w pełni załadowaną nie jechałem ale co do 6ki to trudno oczekiwać od nadbiegu żeby się pod dużym obciążeniem zbierała i to jeszcze np z niższych obr. pkt 10 bez znaczenia przy turystyce -dodam że na seryjnej szybie komfort do 140-150 potem zaczynają być "przeciągi" przyda się przeróbka -spalanie w trasie solo 5 ltr i to bez szczególnych oszczędności. -w korku masa swoje robi i po np pofałdowanym asfalcie między samochodami wskazana uwaga ale daje jakoś radę choć za Afryką czy 990 nie nadąży. Rambo , wyszło ciekawe zestawienie wrażeń z jazdy wiaderkiem , każdy trochę inaczej je odbiera bo i każdemu do nieco innej jazdy potrzebne. Może się to komuś jeszcze przyda. Jest wielu szczęśliwych z posiadania GSów , KTMów , Wiader czy Afryk i każdy coś dla siebie w nich znajdzie .....i o to chodzi. Jako że GS 1200 , 1150 i Wiadro testowałem chyba czas na test 990 co by zdanie sobie o nim wyrobić bo jedna krótka rundka którą zrobiłem nie daje pełnego obrazu ( wtedy jakoś szoku nie przeżyłem że jest aż taki rewelacyjny).
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 11.10.2011 o 08:11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Osłona pod silnik z Africa Twin do Varadero | Grzegorz | Inne - dyskusja ogólna | 11 | 09.02.2013 22:42 |