Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 04.03.2010, 10:54   #16
ramires
Administrator
 
ramires's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,275
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
ramires ma wyłączoną reputację
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 godz 24 min 0
Domyślnie

dolot ma być szlifowany a nie polerowany - mieszanka ma być maksymalnie w stanie lotnym. Przy wypolerowaniu dolotu będzie się skraplać i efekt będzie odwrotny od zamierzonego

Dobrze zrobione modyfikacje nie powinny aż tak wpłynąć na spalanie, ale oczekiwanie, że będzie więcej kucy przy mniejszym spalaniu jest naiwne

Przy delikatnej jeździe tak na oko nie powinno być więcej niż litr więcej.
Ale jak zaczniesz machać manetką ... jazda jak na dynojebach - nawet pod 10 litrów.

Zresztą, moc i osiągi to dla ludzi jacy mają świadomość tego, że to kosztuje (trzeba lać po prostu wache i mieć w dupie spalanie)
__________________
Ramires

"A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M

Ostatnio edytowane przez ramires : 04.03.2010 o 10:56
ramires jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:04.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.