![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Ja zrobiłem swego czasu tylko polerkę kanałów w głowicy (osobiście polerką dremel ) w DR 600. No i o niebo lepiej - lepszy dół i mniejsze spalanie. Wiec z racji tego że urodził mi się kolejny czarnuch i nie planuje większych wypadów na AT, zrobię to samo z głowicami AT !!!!!!!!! A tak przy okazji to jeszcze nie jest tuning przez duże T,tylko usprawnianie silnika po niedoróbkach fabryki.
Myślę, że samej polerki nie można "zepsuć" jak mówi Cibor bardziej gdyby ktoś sie brał za korygowanie dolotów to -tak. Pozdro
__________________
dakar noir |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
|
![]()
Samo szlifowanie też można spieprzyć... już ramires wspominał że jeśli wypolerujesz za gładko mieszanka może się skraplać... druga sprawa jak wypolerujesz nierównomiernie to niewłaściwe zawirowania mieszanki spowodują gorsze napełnianie cylindra... jak już poleruje się kanały to i górną część grzybka zaworu nalezy też wypolerować. Jeszcze inna sprawa to zalezy jak fabrycznie wygląda kanał , bo różni producenci mają różne standardy wykonania tego elementu, zatem czasami taka polerka tylko spowoduje pogorszenie napełniania cylindra... producent stosując taki a nie inny kształt kanału jak i fakturę ścianek kanału załozył takie a nie inne opory i sposób zawirowania mieszanki aby jak najefektywniej wypełniała ona komorę cylindra...
|
![]() |
![]() |