![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,030
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 9 godz 22 min 32 s
|
![]()
Cibor ma racje, zresztą też już o tym pisałem.
Koszty przeróbki nieadekwatne do osiągniętego efektu. Zacznij od: - szlif dolotu - polerka wylotu - polerowane kolektory - wydajniejsze cewki - b. dobre przewody WN - świece (splity ale w wersji platinum - z USA sciagac trzeba - wbrew pozorom nie kosztują majątku) - zmienić airbox - gąbka + prefiltry - wydech + ustawienie gaźników i dysz - zabawa tylko na hamowni jak to zrobisz ma oryginale bez ruszania tłoków, wałków itp masz do 8KM więcej. Jak Ci brakuje mocy - zmień przełożenia, AT ładnie idzie od samego dołu
__________________
Ramires "A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
|
![]()
No i trzeba dodać że, żeby zyskać te 8 KM to te zabiegi naprawdę trzeba zrobić dobrze... sama polerka dolotu jesli nie będzie wykonana dokładnie, może wręcz zakłócić napełnianie cylindra, a zabawa z dyszami to jednak też proces nie taki prosty bo odbywa się raczej metodą prób i błędów i oczywiście na hamowni...poza tym te 8 KM odbiją się na pewno na zużyciu paliwa.
|
![]() |
![]() |