Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 08.10.2018, 17:18   #11
operator99


Zarejestrowany: Jun 2018
Posty: 266
Motocykl: nie mam AT jeszcze
operator99 jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 dni 3 godz 35 min 33 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Greg the Pole Zobacz post
ten problem ma nic do zeczy gdzie jezdisz mc.
To poprostu jest total shit design (bushing is too close to the end of the fork outer. They have fixed this on the ATAS, by moving it further in to reduce flex). Coating tez jest do dupy.
moje forks ida do dealer na warranty work.
prezepraszam za kiepski polski pisany jezyk...jus tu jestem dosic dlugo
gdzie pisze po angielsku uzywajcie google translate

Nawet jak coating jest naprawiony, valving still suck the proverbial ball! its easy enough to do, and it makes a big improvment:
https://thetenerist.wordpress.com/20...lve-procedure/
Springs need to be set up to rider weight,
and the fork has excessive flex.
Hi mate, you can write English, it will be better
operator99 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dolna półka - czy będzie jeszcze żyć? peter8700 Rama, zawieszenia, napęd 12 21.06.2017 23:13
Dolna półka??? Jacek12-j1 Wszystko dla Afryki 23 27.05.2014 22:22


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.