|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2018
Posty: 266
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 5 dni 3 godz 35 min 33 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 26 min 3 s
|
![]()
zawieszenie, które pracuje na nierównościach zużywa się w mniejszym stopniu niż na równej nawierzchni...podczas szybkiego suwu zawieszenia wytwarza się film olejowy, natomiast przy nikłej pracy zawiasu następuje suche tarcie i po to jest ten teflon oraz właściwa powłoka lub jej brak jak w tym przypadku... takie same elementy mam w BMW i obecnie ponad 100.000km zero zużyć, szwagier v-storm 650 82.000km olej czysty bez zużycia goleni, użytkowane na wszystkich rodzajach nawierzchni...no może bez błota po kolana. Także takie bajki o problemach z zawiasem to można sobie opowiadać na dobranoc...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Western Canada
Posty: 10
Motocykl: 2017 Tri color 6 spd manual
Przebieg: 13 k km
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 godz 6 min 48 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 26 min 3 s
|
![]()
sprawdzałem numery katalogowe goleni roczników 2016-2017 i 2018 ich nie zastępuje... zastanawiałem się nad zakupem samych goleni z 2018 tylko mam wątpliwości czy różnica jest tylko w anodzie....
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dolna półka - czy będzie jeszcze żyć? | peter8700 | Rama, zawieszenia, napęd | 12 | 21.06.2017 23:13 |
Dolna półka??? | Jacek12-j1 | Wszystko dla Afryki | 23 | 27.05.2014 22:22 |