Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 12.08.2019, 10:31   #1
madafakinges
 
madafakinges's Avatar


Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,007
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 5 godz 23 min 37 s
Domyślnie

Ja myślę że trzeba olać temat.
Jak widać ohlinsy też się wycierają, osobiście widziałem wytarte lagi od supertenery1200, teraz gość wrzycił na advrider zdj. z takimi samymi wytarciami w tigerze 800.
Po prostu tak się dziejea anoda na lagach to porłoka dekoracyjna.

Dbać o świerzy olej w zawieszeniu, wymieniać raz w sezonie, a nie jak się lagi zleją, dzięki temu zawieszenie będzie lepiej pracować i mniej się zużywać. To samo dotyczy amortyzatora, tam jest kilka setek oleju a przyjmuje dużo większe temperatury niż ten w lagach, co 2-3lata wysłać amor na serwis, a nie chwalić się że ktoś nie dotykał nic przez 100tyś i dalej się nie zlało więc jest super.

Ludzie kupują sprzęty za 30-40-50tyś.zł i żał im wydać 3-4stówki na serwis zawiasu raz w roku, albo 100zł żeby wytłumaczył co to jest SAG co robi reboud i comp. i jak to ustawiać żeby jeżdziło się dobrze.
Dobrze ustawione zawieszenie daje w terenie i na asfalcie tyle co dobre opony.
Ale większość ludzi woli wydać tą stówkę na osłone tylnego zbiornika hamulcowego, albo osłonke klaksonu, żeby moto nie trąbiło przy skęcaniu kierownicą...
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.

Ostatnio edytowane przez madafakinges : 12.08.2019 o 10:39
madafakinges jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.08.2019, 10:43   #2
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 26 min 3 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał madafakinges Zobacz post
Ja myślę że trzeba olać temat.
Jak widać ohlinsy też się wycierają, osobiście widziałem wytarte lagi od supertenery1200, teraz gość wrzycił na advrider zdj. z takimi samymi wytarciami w tigerze 800.
Po prostu tak się dziejea anoda na lagach to porłoka dekoracyjna.

Dbać o świerzy olej w zawieszeniu, wymieniać raz w sezonie, a nie jak się lagi zleją, dzięki temu zawieszenie będzie lepiej pracować i mniej się zużywać. To samo dotyczy amortyzatora, tam jest kilka setek oleju a przyjmuje dużo większe temperatury niż ten w lagach, co 2-3lata wysłać amor na serwis, a nie chwalić się że ktoś nie dotykał nic przez 100tyś i dalej się nie zlało więc jest super.

znam wiele przykładów gdzie nic się nie wyciera pomimo b.dużych przebiegów, jeżeli będzie się wycierać to zawieszenie po kilku latach będzie się nadawać na złom no chyba, że ktoś ma w d...e jak to pracuje.

Kto jest producentem zawieszenia w CRF, TIGER czy Super Tenere czy nie jest to showa ? to jak ma być inaczej...

ale w DL650 też jest showa i nic się nie wyciera także strategia planowania chyba...
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dolna półka - czy będzie jeszcze żyć? peter8700 Rama, zawieszenia, napęd 12 21.06.2017 23:13
Dolna półka??? Jacek12-j1 Wszystko dla Afryki 23 27.05.2014 22:22


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.