| 
			
			 | 
		#11 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Oct 2018 
				Miasto: Western Canada 
					
				
				
					Posty: 10
				 
Motocykl: 2017 Tri color 6 spd manual 
Przebieg: 13 k km 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 godz 6 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ten problem ma nic do zeczy gdzie jezdisz mc. 
		
		
		
		
		
		
		
	To poprostu jest total shit design (bushing is too close to the end of the fork outer. They have fixed this on the ATAS, by moving it further in to reduce flex). Coating tez jest do dupy. moje forks ida do dealer na warranty work. prezepraszam za kiepski polski pisany jezyk...jus tu jestem dosic dlugo ![]() gdzie pisze po angielsku uzywajcie google translate ![]() Nawet jak coating jest naprawiony, valving still suck the proverbial ball! its easy enough to do, and it makes a big improvment: https://thetenerist.wordpress.com/20...lve-procedure/ Springs need to be set up to rider weight, and the fork has excessive flex.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Dolna półka??? | Jacek12-j1 | Wszystko dla Afryki | 23 | 27.05.2014 23:22 |