![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#14 |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,035
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 16 min 52 s
|
![]()
Cibor ma racje, zresztą też już o tym pisałem.
Koszty przeróbki nieadekwatne do osiągniętego efektu. Zacznij od: - szlif dolotu - polerka wylotu - polerowane kolektory - wydajniejsze cewki - b. dobre przewody WN - świece (splity ale w wersji platinum - z USA sciagac trzeba - wbrew pozorom nie kosztują majątku) - zmienić airbox - gąbka + prefiltry - wydech + ustawienie gaźników i dysz - zabawa tylko na hamowni jak to zrobisz ma oryginale bez ruszania tłoków, wałków itp masz do 8KM więcej. Jak Ci brakuje mocy - zmień przełożenia, AT ładnie idzie od samego dołu
__________________
Ramires "A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M |
![]() |
![]() |