Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 04.05.2012, 21:57   #24
Shinigami
 
Shinigami's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2011
Miasto: Warszawa
Posty: 15
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Shinigami jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 godz 3 min 5 s
Domyślnie

Panocki drogie. Siedzę w temacie motocykli od jakiegoś czasu ale do tej pory nigdy nie widziałem żeby ktoś zrobił Africa Twin Turbo (ciekawie brzmi swoją drogą ), czy to na prawdę wynika z ograniczeń przeniesienia napędu wspomnianych stronę wcześniej ?
Teoria brzmi, że niski stopień sprężania afryki rzędu 9,1 da się łatwo obniżyć do wartości znośnej dla turbiny/sprężarki mechanicznej. Nie wiem co na to głowica ale dostarczanie mieszanki pod ciśnieniem chyba załatwia częściowo problem napełniania komory.

Pytam czysto technicznie, bo sensowność tego rozwiązania to inna bajka.
__________________
Pozdrawiam
Shinigami jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:55.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.