![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#35 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Warszawa
Posty: 154
Motocykl: RD07
Przebieg: 58000
![]() Online: 2 dni 19 godz 7 min 3 s
|
![]()
W zasadzie tak, trza by tylko dobrać woltomierz o odpowiednim zakresie pracy - niektóre mają bardziej dokładną podziałkę, poza tym w niektórych wychylenie wskazówki sięga chyba nawet 240°.
Myślę, że tu chodzi raczej o rozmiar i wygląd. Moim zdaniem faktycznie equus estetycznie pasuje najlepiej... Bezpośrednio pod klemy to bym nie polecał - wskazanie woltomierza będzie wtedy nieprzerwane nawet po wyłączeniu motocykla. Myślę, że lepiej zastosować przekaźnik na takim "bezpośrednim" podłączeniu i załączać działanie woltomierza przekręceniem kluczyka w stacyjce (załączanie przekaźnika zasilaniem np. z tripmastera). Po takim podłączeniu powinno hulać bez przekłamań.
__________________
pozdrawiam, Konrad. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
gdzie podłączyć woltomierz i gps | Wójcik | Układ elektryczny i zapłonowy | 5 | 13.02.2014 21:07 |
LEDWOLT (woltomierz motocyklowy)-zamówienie zbiorcze | deptul | Wszystko dla Afryki | 7 | 11.05.2010 09:22 |