| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: WROCŁAW 
					
				
				
					Posty: 655
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dzięki za uznanie. 
		
		
		
		
		
		
		
	Napięcie do voltomierza pobrałem ze stacyjki a masę ze stalarza czachy. Decyzja podyktowana pomiarami - w wych miejscach było równe napięciu przy akumulatorze. W zasilaniu tripa było o 0,10, 0,20 V niższe. Nie potrafię określić czy w tripie jest jakaś stabilizacja  . Z drugiej strony gdyby była to wg mnie, tym bardziej bym odradzał podłączenie voltomierza za nią. -Po co mi wskazanie prądu ładowania po stabilizacji, tym bardziej, że stabilizacja (jeśli jest) dotyczy tylko tripa.Rafał  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2009 
				
					
				
				
					Posty: 692
				 
Motocykl: chwilowo rower 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2009 
				
					
				
				
					Posty: 692
				 
Motocykl: chwilowo rower 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Spojrzałem na schemat (tego układu) i wychodzi na to, że u mnie właśnie takie (bardzo podobne) rozwiązanie nie pali się. Zener i dioda na bazie tranzystora chyba załatwiają sprawa.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: WROCŁAW 
					
				
				
					Posty: 655
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			pku 
		
		
		
		
		
		
		
	Tak sobie myślę, że zrobienie zabezpieczenia to jedno, ale może warto poszukać przyczyny tych różnic w napięciu - weź inny regulator napięcia i podłącz do siebie. Zobaczysz jak prądy.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2009 
				
					
				
				
					Posty: 692
				 
Motocykl: chwilowo rower 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Tak na oko to są strzały typy kilkadziesiąt wolt na ułamki sekund,bez oscyloskopu ani dydu.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2008 
				Miasto: Strzelce Opolskie 
					
				
				
					Posty: 681
				 
Motocykl: CBR 1100 XX 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 5 dni 19 godz 31 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			mój wskaźnik  
		
		
		
			tester.jpeg już założony w motocyklu.... w prawym rogu nad obrotomierzem i wskaźnikiem temperatury cieczy chłodzącej. Niestety w słoneczny dzień rozróżnienie która pali się dioda nie jest łatwe.... Opcja zamocowania podobnego pomysłu w TRIP'ie tak jak to zrobił RAFWRO wydaje się być dużo lepszym pomysłem. Zawsze zostaje do kupienia  
		Ostatnio edytowane przez NUROFEN : 08.09.2009 o 18:12  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				
					
				
				
					Posty: 151
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: 50.000 
				
				
				 
Online: 19 godz 18 min 36 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			RAFWRO voltomierz pomyka, aż miło popatrzeć. Podłączyłem wedle Twojego patentu, tyle tylko, że w mojej wersji francuskiej bezpieczniki się trochę różnią, a właściwie ich rozkład. Teraz tylko czekam, aż mi doślą żarówke bo przy okazji chcę wymienić w obrotościomierzu i wtedy wstawię foto i pochwalę się efektem końcowym. Pozdrawiam Ciapek
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2009 
				Miasto: Strzelin 
					
				
				
					Posty: 1,678
				 
Motocykl: RD04 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 15 godz 11 min 32 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zamontowałem woltomierz produkcji RAFWRO . Należy pochwalić Rafała za jakość wykonania i dodatki dołączone do zestawu , które pomagają w montarzu.  
		
		
		
			P9051314.JPG Foto RAFWRO  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				
					
				
				
					Posty: 151
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: 50.000 
				
				
				 
Online: 19 godz 18 min 36 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			w 100 % zgadzam się. I zacytuje tylko jeszcze mojego ojca "Ja też takie chcę" :P I brawa za manual podłączenia.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| LEDWOLT (woltomierz motocyklowy)-zamówienie zbiorcze | deptul | Wszystko dla Afryki | 7 | 11.05.2010 10:22 |