|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2017
Miasto: B..wała
Posty: 375
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 9 godz 23 min 26 s
|
![]() Cytat:
![]() Nawet na maxa wyciągnięty "grzybek" nie haczy o zbiornik |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Lublin
Posty: 2,327
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 56 min 38 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2017
Miasto: B..wała
Posty: 375
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 9 godz 23 min 26 s
|
![]()
Uzupełnię informację, może się przyda
![]() Generalnie chodzi o to że linka od ssania montowanego na kierownicy jest dość kłopotliwa, w małej osłonce metalowej pod zbiornikiem zebiera się najróżniejszy brud, a woda spływa czasem wzdłuż linki do gaźnika, dlatego ssanie nie cofa się do końca (zielonkawa plama z wody, tłuszczu itp.). Rozwiązanie: przejście na obsługę przyciskową z XT500N lub XT600, bezpośrednio na gaźniku - niezawodna rzecz. Dla wszystkich gaźników XT/TT/XT600Z począwszy od '88, tłoki ssania z przyciskiem są identyczne. Dławiki sterowane linką w Tenere można wymienić na prosty dławik, który można wkręcić bezpośrednio w gaźnik. Numer części Yamaha odpowiedniej gałki ssania (tłok ze szpilką) to 2KF-14371-01. Istnieje inny wariant 5Y1-1410A-00 (tłok bez szpilki), który NIE będzie działał z późnym gaźnikiem Tenere. Można użyć dławika guzikowego z szpilką dla 1VJ i wcześniejszych - jeśli wyjmiesz szpilkę. Zwykle wystarczy ją po prostu wyłamać. Oto dławik linowy 1VJ obok dławika guzikowego 2KF |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Yamaha TDM 850 czy Yamaha Super Tenere ? | Kubaandcom | Yamaha | 48 | 21.04.2022 14:05 |
Yamaha XTZ 660 Tenere | Blady | Inne - dyskusja ogólna | 28 | 18.08.2013 20:14 |