|
![]() |
#1 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Odnośnie zaworów to za punkt odniesienia weźcie GSa 1200 do 2010 na śrubkach
![]() Muszę przyznać że wiele rozumiem ale wyjmowanie wahacza do zmiany zdawczej to już grubo. Choć jak tak inaczej na to spojrzeć - przynajmniej łożyska wahacza jest okazja przejrzeć, przesmarować ![]() Ładne te wasze pomarańcze, nie są to raczej maszyny dla mnie raczej ale ładne ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() |
![]() Cytat:
__________________
Pozdrawiam Michał |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
![]() Moze moto bite, cos przesuniete , nie mam pojecia. Ja mam 1190R jak wyszlo z fabryki i przy wymianie napedu wachacza nie dotykam |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Stary nick: Kacior
![]() |
![]()
Dokładnie. Wczoraj także wymieniałem cały kompletny napęd i bez jakiś dziwnych rzeczy jak odkręcanie wahacza.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki | Franz | Honda - inna niż AT & NAT | 65 | 21.06.2023 15:37 |