|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Lublin
Posty: 2,327
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 48 min 18 s
|
![]()
Szynszyl - łatwiej odpowietrzyć na centralnej stopce ze zdjętym tylnym kołem w (przynajmniej ADV ją ma) wahacz opierając o podłogę. Mój 950 ale i kilka 990tek kumpli też b szybko łapią temp. W terenie w lecie wiatraki robią non- stop. Mycie chłodnicy obowiązkowo jak najczęściej, po błocie - po każdej jeździe. Ogólnie b gorący motocykl nawet na przelotowych akrapach i poprawnie wyregulowanych gaźnikach (950) czy bogatych mapach (990).
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Temperatura cylindrów | teflon. | Układ chlodzenia | 4 | 11.05.2017 21:49 |
Wysoka temperatura | Roni92 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 14 | 19.09.2015 11:46 |
Wysoka temperatura. | Tomas_XRV | Układ chlodzenia | 67 | 04.09.2013 00:41 |
Temperatura a praca silnika | MARTINEZ | Układ chlodzenia | 7 | 01.03.2012 13:35 |