Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Honda - inna niż AT & NAT

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 20.03.2023, 09:51   #1
chomik
 
chomik's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Bałtyk
Posty: 2,920
Motocykl: RD03 2xRD07a
Przebieg: 666
chomik jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 dzień 3 godz 59 min 54 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mdxmd Zobacz post
Skonfigurujesz motocykl a po wyłączeniu zapłonu idzie to w. ...p..u, producent ma userów za i...?
To nie wina producenta ale wymogi homologacji, tak stanowi prawo, że ustawienia wracają do włączonego ABS.
chomik jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20.03.2023, 10:29   #2
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,597
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 17 godz 2 min 9 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał chomik Zobacz post
To nie wina producenta ale wymogi homologacji, tak stanowi prawo, że ustawienia wracają do włączonego ABS.
pozostaje pytanie co stwarza większe zagrożenie fakt resetowania ustawień i upierdliwe włączanie ABS czy pozostawienie ustawień oraz sygnalizacja migającą kontrolką faktu wyłączenia.

Jadąc w terenie można sobie zrobić krzywdę z włączonymi gadżetami a ryzyko uślizgu na asfalcie bez ABS jest znikome bo jak często uruchamia się nam ABS ja nie mogę sobie przypomnieć ostatniej takiej sytuacji.
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.