|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,628
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 10 godz 46 min 51 s
|
Skonfigurujesz motocykl a po wyłączeniu zapłonu idzie to w. ...p..u, producent ma userów za i...? którzy nie rozumieją migającej kontrolki ABS/TC. Kiedyś żaden motocykl nie miał ABS a co dopiero kontrola trakcji i jakoś ludzie to ogarniali umysłem. Jeszcze parę lat a trzeba będzie przed uruchomieniem silnika powiedzieć jakiś fragment z instrukcji i się nie pomylić
|
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
|
Cytat:
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() |
Cytat:
![]() Sytuację ratuje dopiero własnoręcznie zamontowany przełącznik
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Administrator
![]() |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,628
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 10 godz 46 min 51 s
|
Cytat:
Jadąc w terenie można sobie zrobić krzywdę z włączonymi gadżetami a ryzyko uślizgu na asfalcie bez ABS jest znikome bo jak często uruchamia się nam ABS ja nie mogę sobie przypomnieć ostatniej takiej sytuacji. |
|
|
|
|