Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 25.02.2023, 22:15   #11
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Baza Zobacz post

Dubel: a jak można spieprzyć wklejenie zębatki? wyczyścić,posmarować wałek i zębatkę,założyć i od razu zabezpieczenie które powinno chyba wyprostować zębatkę.Chyba że się mylę.
Podkładki między zabezpieczeniem a zębatka przesuwają zębatkę odrobinę do silnika na część niewypracowana walka. Skutkuje to prawidłowym jej ustawieniem na wałku. Można spierdolic odtłuszczenie , niewystarczające nałożenie kleju, brak aktywatora, nie odczekanie do pełnego utwardzenia itp zawsze coś można spieprzyć.
  Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wałek zdawczy - jak wyeliminować luz?? tomozdyn Silnik, sprzęgło, skrzynia 28 12.07.2017 07:46
Czy warto zmieniać wałek zdawczy Vooytas Silnik, sprzęgło, skrzynia 62 08.06.2010 23:34


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.