![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Miasto: Poznan
Posty: 2,523
Motocykl: RD04
Przebieg: kto wie
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 13 godz 49 min 54 s
|
![]()
Będzie OK.
Ale ja nie daję nowego zabezpiczenie gdy kleję. Po co? Daję podkładki (przeciętę jedną na dwa półksieżyce)- wciskam między zabezpiczenie a zębatkę - żeby sztywno siedziała. Po wkljeniu czekam 48 godzin minimum. Nigdy nie puściło. Przepis mój gdzieś na FAT.
__________________
<br> Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Stary wyjadacz
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: żywiec
Posty: 1,063
Motocykl: RD07
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 13 godz 37 min 43 s
|
![]() Cytat:
Pomysł z podkładkami średno rozumiem. Podkładka m6 przecięta na pół i pod zabezpieczenie z obu stron? Jest na to miejsce? I co to konkretnie ma dać? Szynszyl: Zabezpieczenie będę brał razem z zębatką z rider parts(kupowałem tam masę rzeczy do TTR gość dobre ceny robi) samo zabezpieczenie kosztuje około 50zł chyba że wiesz o tańszych ale z drugiej strony dziś jak patrzyłem na moje to jest ładne i proste to teraz muszę przemyśleć. Jeśli nie ma tam żądnej siły a i tak polecacie klej to jest sens nowe śruby zakładać? Dubel: a jak można spieprzyć wklejenie zębatki? wyczyścić,posmarować wałek i zębatkę,założyć i od razu zabezpieczenie które powinno chyba wyprostować zębatkę.Chyba że się mylę. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 | ||
![]() Zarejestrowany: May 2013
Miasto: Poznan
Posty: 2,523
Motocykl: RD04
Przebieg: kto wie
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 13 godz 49 min 54 s
|
![]() Cytat:
Cytat:
![]() Tam tez jest optymalizacja technologii - zrezygnowałem z tych oringów na rzecz podkładek. Dubel - 100% zgody. A podkładki wciskam na siłę tak jak na zdjęciu - zeszlifowanie, zaostrzenie pomaga we wciśnięciu. To nawet bez kleju siedzi sztywno wtedy. Nigdy nie puściło. Przepis kopij-wklej: 1. Zdejmowanie starej zębatki - ściągacz do łożysk. Klej był Locktite 3478 (teraz stosuje 3450 - mniejsze tuby) - ciężko idzie, ale bez problemu. 2. I mamy wałek z resztkami kleju - wałek nie ruszony, w takim stanie jak przed zakładaniem - bo jaki miałby być bez uklepywania. Trzeba tylko resztki kleju usunąć. i odtłuścić benzyną 3. Urabiamy nowego kleju i nakładamy na wałek. 4. Zakładamy zabezpieczenie i wciskamy na siłę (na chama)) - zeszlifowaną i zaostrzoną podkładkę - z jednej i drugiej strony. Ja użyłem starych już wcześniej przygotowanych - przypomnę, że chodzi o spasowanie wszystkiego, żeby po wkręceniu śrub zabezpieczenia zębak pozostała na miejscu. Ja tę podkładkę musiałem delikatnie młotkiem dobić. 5. Wszystko jest już na maksa sztywne, więc wkręcamy śruby zabezpieczenia - na klej niebieski. Robimy to zanim klej się ściągnie - żeby wszystko zastygło całkowicie zmontowane. 6. Zostawiamy na dwa dni. Po tym czasie jest gotowe do spożycia: ![]() Ten sposób u mnie działa.
__________________
<br> Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wałek zdawczy - jak wyeliminować luz?? | tomozdyn | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 28 | 12.07.2017 07:46 |
Czy warto zmieniać wałek zdawczy | Vooytas | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 62 | 08.06.2010 23:34 |