|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2019
Posty: 193
Motocykl: Dr650Re
![]() Online: 2 dni 16 godz 50 min 21 s
|
![]()
Zgłaszam się, ja robiłem kilkakrotnie w T7. Myślę, że większość użytkowników T7 robi to po nabyciu moto. Moim zdaniem warto.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 25 min 52 s
|
![]()
Przód można przeboleć, ostatecznie pobawić się lepkością oleju
tył wymienić na Wilbers lub Ohlins i pozamiatane. ale puszczenie układu wydechowego w sposób, który ordynarnie zmniejsza prześwit..... na zdjęciu poniżej idealnie widać gdzie kończy się miska olejowa a gdzie zaczyna katalizator, jakby było tego mało to katalizator ma układ pionowy a nie poziomy. Oczywiście też można to wywalić i dać akcesoryjny amortyzator tylny 3.000-4.500zł kolektor i tłumik końcowy to już może być 4.000-6.5000zł i lepiej będzie dołożyć już do CRf i wszystko mieć w standardzie lub wybrać konkurencję, trampek w zależności od zainteresowania będzie kosztował ok 51.000zł - 55.000zł. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2015
Miasto: KRASNYSTAW
Posty: 221
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 12 godz 29 min 37 s
|
![]() Cytat:
![]() Dlatego prześwit mały. Katalizator to zasłania. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() |
![]() Cytat:
co za wspaniały pomysł!
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 25 min 52 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() |
![]()
Matjas - zacząłem rechotać na zajęciach... weź przestań
![]() Faktycznie bubel JPRDL!!!
__________________
<br> Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. |
![]() |
![]() |