|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,007
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 5 godz 22 min 47 s
|
![]()
Co ty opowiadasz. Zróbmy ankietę ilu włascicieli crf1000/1100 czy t7 z forum kiedykolwiek zmieniało ustawienia zawieszenie w swoich motocykli. Te regulacje w 80% jest po to żeby kupywacze czuli się lepiej.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Ja zawsze majdruję przy napięciu wstępnym tylnego zawiasu przed wyjazdem. Bagaż/nie bagaż. I tylko tyle.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Łapanów
Posty: 303
Motocykl: RD03
Przebieg: 97546
![]() Online: 1 tydzień 15 godz 16 min 26 s
|
![]()
Mada dokładnie ma rację. Prawie nikt nic nie zmienia w zawieszeniu poza gronem napaleńców uczonych w piśmie.
Motocykl ma za zadanie jeździć komfortowo. Świat składa się w większości z ludzi- pokemonów, którzy są gadżeciarzami. Producenci prześcigają się w wciskaniu nam kolejnych gadżetów których de facto nie potrzebujemy ale się nimi "bawimy". Sami sobie jesteśmy winni. Przez nasze podejście mamy "wyścig zbrojeń" u producentów. Dlaczego taka T7 jest fajna? Ponieważ nie ma wielu gadżetów i niepotrzebnych bajerów. Szkoda, że rury wydechowe idą pod silnikiem. Trzeba będzie montować udziwnioną osłonę na silnik/ rury. Jaki by nie był poprzedni model to rury szły bokiem. Sam dziesiątki razy przy waliłem spodem o kamienie/ krawężnik. Dzięki temu, że rur nie było pod spodem "uratowałem" wydech. Siedemsetka miała ciekawie zamontowaną centralną podpórkę. Chroniła ona częściowo silnik, tylne zawieszenie oraz katalizator.
__________________
... wolność i przestrzeń niczym nieograniczona ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 26 min 3 s
|
![]() Cytat:
![]() Dla mnie osobiście praca zawieszenia jest równie istotna jak opony i w obu przypadkach nie zmienia się tego często ale dobranie ustawień do obciążenia jest b.istotne oczywiście nie zmieniam tego gdy biorę pasażera na 50km ale docelowo w dłuższą trasę już tak. Ostatnio edytowane przez mdxmd : 09.11.2022 o 10:57 Powód: nie obrażają nikogo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
![]() |
![]() Cytat:
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2019
Posty: 193
Motocykl: Dr650Re
![]() Online: 2 dni 16 godz 50 min 21 s
|
![]()
Zgłaszam się, ja robiłem kilkakrotnie w T7. Myślę, że większość użytkowników T7 robi to po nabyciu moto. Moim zdaniem warto.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 26 min 3 s
|
![]()
Przód można przeboleć, ostatecznie pobawić się lepkością oleju
tył wymienić na Wilbers lub Ohlins i pozamiatane. ale puszczenie układu wydechowego w sposób, który ordynarnie zmniejsza prześwit..... na zdjęciu poniżej idealnie widać gdzie kończy się miska olejowa a gdzie zaczyna katalizator, jakby było tego mało to katalizator ma układ pionowy a nie poziomy. Oczywiście też można to wywalić i dać akcesoryjny amortyzator tylny 3.000-4.500zł kolektor i tłumik końcowy to już może być 4.000-6.5000zł i lepiej będzie dołożyć już do CRf i wszystko mieć w standardzie lub wybrać konkurencję, trampek w zależności od zainteresowania będzie kosztował ok 51.000zł - 55.000zł. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2015
Miasto: KRASNYSTAW
Posty: 221
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 12 godz 29 min 37 s
|
![]() Cytat:
![]() Dlatego prześwit mały. Katalizator to zasłania. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
![]() |
![]() Cytat:
co za wspaniały pomysł!
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
![]() |
![]() |