|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Nie na wszystkich ale ja spotkałem się z wyłączeniem pompy dopóki nie zsiądę z motora.
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
A z ciekawości bo kiedyś mnie interesował model 1050... To jest tak samo narwane jak 990? Pali też jak 990 tzn od 6.5 w górę?
O ile się orientuję to taka trochę bardziej budżetowa wersja 1090, tak? Do zastosowania bardziej jak GS niż 990adv, czy tak? Sorry jak laicko ale ja niekumaty w tych maszynach. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Grodzisk Wlkp.
Posty: 96
Motocykl: GS tysiącdwieście
![]() Online: 2 tygodni 9 godz 11 min 51 s
|
![]() Cytat:
Łagodny jak baranek. Jednak jak się odwinie to leci jak rakieta. Serio, to motocykl do tańca i do różańca. Spalanie średnio 5l. Tragedii nie ma. Ciągnie z dołu A to wielka zaleta, jak dla mnie. 990 to bardziej chyba wyczynowy A 1050 turystyczny i wygląda świetnie ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki | Franz | Honda - inna niż AT & NAT | 65 | 21.06.2023 15:37 |