|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,256
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
![]() Online: 1 miesiąc 4 dni 12 godz 9 min 4 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
trampkarz emeryt
![]() |
![]() Cytat:
Też nigdy nie mogę zakumać dlaczego większość motocyklistów tak tankuje. Że dupy nie chce się zdjąć. Zawsze zsiadałem i zsiadam, moto na central i sobie leję. Zresztą i tak muszę odbiąć mini- tankbaga którego permanentnie wożę. Nie raz na lokalnym shellu widziałem jak tankowali w ten sposób, do tego nawet nie gasili motocykla. Jak czytam o tych niezdiagnozowanych usterkach, wariacjach kompów itp w NAT czy tutaj - to mam wrażenie że niegdysiejsze legendy o takich głupotach w BMW już się nieco zdezaktualizowały. Inni producenci dogonili już bawarską markę ![]() Co nie zmienia faktu że duże KTMy fajne są i kropka. Nie dla mnie ale fajne ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Nie ma takiej szansy, wężyk przelewu wychodzi poniżej linii silnika i nie ma szansę się spotkać kolektorem wydechowym. Albo przelał bo pistolet był chujowy, lub miał go w powietrzu i blokada nie odbiła. Benzyna musiała lecieć po baku , owiewkach itp.
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki | Franz | Honda - inna niż AT & NAT | 65 | 21.06.2023 15:37 |