| 
			
			 | 
		#11 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2017 
				Miasto: Helvetia (BL) 
					
				
				
					Posty: 484
				 
Motocykl: CRF1000L, H701 E, betinka 300RE, Tryplak 765 
Przebieg: 43kkm + 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 19 godz 39 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A ja się zastanawiam nad zawieszeniem, jednak! Napisałem, że nie mam uwag do fabrycznego zawiasu, ale jednak mam. Skoków z przodu niby nie domykam, ale przy szybkiej jeździe przez nasypane na drodze garby, jak jestem trochę spóźniony z gazem to odbija tył i moto leci do przodu. 950 super enduro przelatuje na równym gazie bez problemu. Natomiast przy dodaniu gazu, tył mi się domknął 2-3 razy przy większych chopkach. Może sprężyna i setting by rozwiązały sprawę!? Po drugie jednak te 250mm nie pomaga przy technicznej jeździe i czasem zwisnę na kłodzie przez która 950 se  przelatuje. Przy podobnych skokach, prześwit w huśce jest jakby mniejszy. Zastanawiam się nad podniesiem o 25-30mm motonga. Znalazłem takie opcje: przód sprężyny, spacery i rurki łączące regulację z głowicą od EXC daje 285mmm skoku podobno, np tu. Na tył nie znalazłem patentu, tylko gotowy  amortyzator od Tractive. Firmę chwaliło kilka osób z forum. Robią dla turatech. Ile to jest lepsze, i czy w ogóle, od zwykłego WP XPlore, nie wiem. Będę chyba rozkminiał 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Cytat: 
	
 Ostatnio edytowane przez Artek : 18.09.2022 o 09:40 Powód: łączenie postów  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |