| 
			
			 | 
		#401 | 
| 
			
			 Michał 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ktoś by może z właścicieli z dłuższym stażem skrobnął jakieś podsumowanie tego moto. Ile przejechał, ile czasu ma, jakie awarie, na co warto zwrócić uwagę. To jest taki bliski klon ktm 690? Jakie są główne różnice? Czy duża awaryjność? Obsługowość na poziomie kata? Ciekawe byłyby opinie użytkowników praktycznych 
		
		
		
		
		
		
		
		
			![]() Z ogłoszeń w necie większość tych motocykli praktycznie nie jeździ albo bardzo mało..ciekawe dlaczego. ![]() EDYCJA Już wiem że to bardzo bliski klon Kata, różnice niewielkie podobno. Reszta pytań jak najbardziej aktualna. Ostatnio edytowane przez Mhv : 14.08.2022 o 19:55  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#402 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Sprawdź w 3DMoto, brałem od Borysa podwyższony wlew i dźwignię hamulca 
		
		
		
		
		
		
		
	https://www.3dmoto.pl/Heel_Guards_St..._20100480.aspx Cytat: 
	
  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#403 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2019 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 158
				 
Motocykl: Huska 701E '21 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 5 dni 15 godz 6 min 18 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#404 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Bogatynia 
					
				
				
					Posty: 125
				 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 20 godz 21 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#405 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2017 
				Miasto: Helvetia (BL) 
					
				
				
					Posty: 484
				 
Motocykl: CRF1000L, H701 E, betinka 300RE, Tryplak 765 
Przebieg: 43kkm + 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 19 godz 39 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#406 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: S-ec 
					
				
				
					Posty: 2,859
				 
Motocykl: 690 R 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 7 miesiące 2 tygodni 3 dni 6 godz 19 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			korzysta ktoś z takiego filtra? jakieś uwagi? szczelny jest? 
		
		
		
		
		
		
		
	https://www.nomad-adv.com/store/p236...ilter_Kit.html  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#407 | 
| 
			
			 Michał 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dzięki za info od was. Trochę też poczytałem. Niby w nowszych (?) są już zmienne mapy, więc można sobie regulować "pazur". Cały czas ciekawi mnie dlaczego tak mało tego 
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Pozdrowienia.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#408 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja się tam nie znam ale te mapy to na moje oko tylko zmiana działania TC i ABS . Pazura to tam się nie reguluje. Ale może to moje błędne wrażenie bo na mapie 1 TC reaguje szybko a na 2 można latać na gumie i tył blokować.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#409 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2017 
				Miasto: Helvetia (BL) 
					
				
				
					Posty: 484
				 
Motocykl: CRF1000L, H701 E, betinka 300RE, Tryplak 765 
Przebieg: 43kkm + 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 19 godz 39 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A ja się zastanawiam nad zawieszeniem, jednak! Napisałem, że nie mam uwag do fabrycznego zawiasu, ale jednak mam. Skoków z przodu niby nie domykam, ale przy szybkiej jeździe przez nasypane na drodze garby, jak jestem trochę spóźniony z gazem to odbija tył i moto leci do przodu. 950 super enduro przelatuje na równym gazie bez problemu. Natomiast przy dodaniu gazu, tył mi się domknął 2-3 razy przy większych chopkach. Może sprężyna i setting by rozwiązały sprawę!? Po drugie jednak te 250mm nie pomaga przy technicznej jeździe i czasem zwisnę na kłodzie przez która 950 se  przelatuje. Przy podobnych skokach, prześwit w huśce jest jakby mniejszy. Zastanawiam się nad podniesiem o 25-30mm motonga. Znalazłem takie opcje: przód sprężyny, spacery i rurki łączące regulację z głowicą od EXC daje 285mmm skoku podobno, np tu. Na tył nie znalazłem patentu, tylko gotowy  amortyzator od Tractive. Firmę chwaliło kilka osób z forum. Robią dla turatech. Ile to jest lepsze, i czy w ogóle, od zwykłego WP XPlore, nie wiem. Będę chyba rozkminiał 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Cytat: 
	
 Ostatnio edytowane przez Artek : 18.09.2022 o 09:40 Powód: łączenie postów  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#410 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2013 
				Miasto: Ostrów Mazowiecka 
					
				
				
					Posty: 1,534
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 33 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |