|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Zabrze
Posty: 1,105
Motocykl: ATAS 2019
Przebieg: 11000
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s
|
![]()
Pytanie czy w motocyklu ktory w teorii ma dowiezc na koniec swiata, chociaz chyba wszyscy widzimy ile z tego tu zostalo, maja sens dodatki takie jak elektroniczny zawias i tryby silnika. W sensie - czy to nie jest przypadkiem wbrew zasadzie "nie zjebie sie to czego nie ma ?" Idac dalej - czy jak juz sie zjebie, to czy naprawi mi to spawacz w pobliskiej wiosce ?
Nie czepiam sie hondy, bo taki jest trend i ja to rozumiem. Ale mi szkoda, bardzo mi szkoda patrzac na to co porobilo sie nie tylko z Afryka. Jako podsumowanie zostawie tylko historie sprzed kilku miesiecy kiedy zaszedlem z ciekawosci do salonu producenta samochodow, ktory swego czasu produkowal naprawde swietne zeby nie powiedziec legendarne (tak, tutaj spogladam na nowa afryke rowniez) fury 4x4. Patrze na jeden z ciekawszych modeli i widze w opcjach "pakiet offroad". Majac jakies tam doswiadczenie w taplaniu sie w blocie pytam pracownika co wchodzi w pakiet offroad, a ten wymienia mi jakies kompletnie nieistotne pierdolety, z wisienka na torcie w postaci "chromowanych nakladek na progi z napisem offroad 4x4". I to tyle w temacie legendy. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
XL 750 transalp | CzarnyEZG | Honda - inna niż AT & NAT | 646 | Dzisiaj 21:19 |
NAT 2022 w obu wersjach - nowy/stary model | M5Q | CRF 1000 L | 26 | 01.06.2022 10:44 |