|
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: Aug 2022
Miasto: Kuj-Pom
Posty: 6
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 godz 34 min 17 s
|
![]()
Może jestem gadżeciarzem, ale IMHO tryby pracy silnika w połączeniu z adaptacyjnym zawiasem w połączeniu z DCT(i jego trybami) to konkretny sztos.
Testowałem ATAS przed zakupem z konwencjonalnym zawiasem i faktycznie tam âmapyâ nie robiły takiego wrażenia diametralnej zmiany charakterystyki. Chodź wciąż nie ogarniam co robi tryb G w parametrach map ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: okolice Warszawy
Posty: 1,420
Motocykl: CRF250L * T7
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 22 min 55 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
XL 750 transalp | CzarnyEZG | Honda - inna niż AT & NAT | 646 | 04.05.2025 21:19 |
NAT 2022 w obu wersjach - nowy/stary model | M5Q | CRF 1000 L | 26 | 01.06.2022 10:44 |