|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 191
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 15 godz 37 min 3 s
|
![]() Cytat:
Ale jak jeżdze w trybie świątecznym, to koło dychy. Jak moto leci w piachu, to zbiornik znika moment ![]() A dzik skoro chodzi jak japonia, to chyba sie zepsuł. Jeszcze w swoim życiu nie spotkałem cicho pracujacego lc8. Musisz mieć wyjątkowy egzemplarz, dzwonie po Gucwińskich i wbijamy z kamerą ![]() Ostatnio edytowane przez wierny : 26.08.2022 o 06:42 Powód: Połączenie postów. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
WRACAJĄC do tematu BMW Panowie pomarańczowi - to ja podczas tych roztoczańskich pojeżdżawek miałem spalanie które jeżdżąc solo mi sie nie zdarzyło i nie sądziłem że to możliwe w takim klocu - 4,8-4,9L. Normalnie jest 5,3-5,8 co też uważam za bardzo dobry jak nie doskonały wynik.
Kolega na G310R oczywiście zamiata towarzystwo ![]() ![]() Przy okazji, bo na zachodzie wiem że robili takie mody... zwężał ktoś kierownice w 1200? Bo jak wiadomo jest ona monstrualnej szerokości, co tym bardziej sobie uświadomiłem jak siadłem na tą 950. Zawsze jak jeżdżę to drętwieją mi ramiona, jak ułożę łapy wężej to jest jakby lepiej. Oczywiście to też kwestia jakby to ująć, względnie marnego stanu fizycznego od roboty przy komputerze. Ideałem dla mnie była kierownica V-Stroma jeśli chodzi o ergonomie i szerokość. Ile razy tam coś zmieniałem to wracałem do oryginału. No ale nie chcę tu w BMW nic zmieniać, żadnych akcesoryjnych itp. Raczej chciałbym ciachnąć po 2-2,5cm z każdej strony i wszystko zsunąć do środka o te w sumie 4-5cm. Wtedy szerokość byłaby zbliżona to tej z KTM czy Vstroma (pomijając różne profile). Temat pewno na zimę.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() |
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2017
Miasto: Mrągowo
Posty: 265
Motocykl: XR4
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 18 godz 33 min 42 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |