Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > BMW

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 25.08.2022, 15:32   #1
pawelsitek
 
pawelsitek's Avatar


Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 191
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Galeria: Zdjęcia
pawelsitek jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 15 godz 37 min 3 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał zimny Zobacz post
Brzeszczot, Trampek 650 jak się jedzie 130 to pali 7 co z lekka jest porażką... Więc faktycznie duży ADV może palić podobnie lub mniej na takim przelocie. Jak jechałem sitowym to przy 120 na 6 biegu było 4,5-5 tys obrotów i silnik przysypiał
Mi przy naszym turlaniu sie spalił 6 równo. Równe tempo 110-120.
Ale jak jeżdze w trybie świątecznym, to koło dychy. Jak moto leci w piachu, to zbiornik znika moment

A dzik skoro chodzi jak japonia, to chyba sie zepsuł.
Jeszcze w swoim życiu nie spotkałem cicho pracujacego lc8.

Musisz mieć wyjątkowy egzemplarz, dzwonie po Gucwińskich i wbijamy z kamerą

Ostatnio edytowane przez wierny : 26.08.2022 o 06:42 Powód: Połączenie postów.
pawelsitek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.08.2022, 07:50   #2
zimny
trampkarz emeryt
 
zimny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 2,807
Motocykl: F800GS ADV
Przebieg: za mały
zimny jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 dni 47 min 35 s
Domyślnie

WRACAJĄC do tematu BMW Panowie pomarańczowi - to ja podczas tych roztoczańskich pojeżdżawek miałem spalanie które jeżdżąc solo mi sie nie zdarzyło i nie sądziłem że to możliwe w takim klocu - 4,8-4,9L. Normalnie jest 5,3-5,8 co też uważam za bardzo dobry jak nie doskonały wynik.

Kolega na G310R oczywiście zamiata towarzystwo bo mówił cos o 3 lub 3,5L

Przy okazji, bo na zachodzie wiem że robili takie mody... zwężał ktoś kierownice w 1200? Bo jak wiadomo jest ona monstrualnej szerokości, co tym bardziej sobie uświadomiłem jak siadłem na tą 950. Zawsze jak jeżdżę to drętwieją mi ramiona, jak ułożę łapy wężej to jest jakby lepiej. Oczywiście to też kwestia jakby to ująć, względnie marnego stanu fizycznego od roboty przy komputerze. Ideałem dla mnie była kierownica V-Stroma jeśli chodzi o ergonomie i szerokość. Ile razy tam coś zmieniałem to wracałem do oryginału. No ale nie chcę tu w BMW nic zmieniać, żadnych akcesoryjnych itp.

Raczej chciałbym ciachnąć po 2-2,5cm z każdej strony i wszystko zsunąć do środka o te w sumie 4-5cm. Wtedy szerokość byłaby zbliżona to tej z KTM czy Vstroma (pomijając różne profile).

Temat pewno na zimę..
zimny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.08.2022, 11:12   #3
JarekO

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Ostrów Mazowiecka
Posty: 1,514
Motocykl: nie mam AT jeszcze
JarekO jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 1 dzień 16 godz 24 min 39 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał zimny Zobacz post
WRACAJĄC do tematu BMW Panowie pomarańczowi - to ja podczas tych roztoczańskich pojeżdżawek miałem spalanie które jeżdżąc solo mi sie nie zdarzyło i nie sądziłem że to możliwe w takim klocu - 4,8-4,9L. Normalnie jest 5,3-5,8 co też uważam za bardzo dobry jak nie doskonały wynik.

Kolega na G310R oczywiście zamiata towarzystwo bo mówił cos o 3 lub 3,5L

Przy okazji, bo na zachodzie wiem że robili takie mody... zwężał ktoś kierownice w 1200? Bo jak wiadomo jest ona monstrualnej szerokości, co tym bardziej sobie uświadomiłem jak siadłem na tą 950. Zawsze jak jeżdżę to drętwieją mi ramiona, jak ułożę łapy wężej to jest jakby lepiej. Oczywiście to też kwestia jakby to ująć, względnie marnego stanu fizycznego od roboty przy komputerze. Ideałem dla mnie była kierownica V-Stroma jeśli chodzi o ergonomie i szerokość. Ile razy tam coś zmieniałem to wracałem do oryginału. No ale nie chcę tu w BMW nic zmieniać, żadnych akcesoryjnych itp.

Raczej chciałbym ciachnąć po 2-2,5cm z każdej strony i wszystko zsunąć do środka o te w sumie 4-5cm. Wtedy szerokość byłaby zbliżona to tej z KTM czy Vstroma (pomijając różne profile).

Temat pewno na zimę..
Zostaw te kiere w spokoju. To jest zaleta tego sprzetu akurat w stosunku do innych. Wiecej jezdzic albo wziac sie za siebie - tylko na plus wyjdzie. Ja jakiś czas temu poszedłem taką ścieżką i serdecznie polecam.
JarekO jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.08.2022, 08:23   #4
Silv
 
Silv's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2017
Miasto: Mrągowo
Posty: 265
Motocykl: XR4
Silv jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 3 dni 18 godz 33 min 42 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał pawelsitek Zobacz post
Mi przy naszym turlaniu sie spalił 6 równo. Równe tempo 110-120.
Ale jak jeżdze w trybie świątecznym, to koło dychy. Jak moto leci w piachu, to zbiornik znika moment

A dzik skoro chodzi jak japonia, to chyba sie zepsuł.
Jeszcze w swoim życiu nie spotkałem cicho pracujacego lc8.

Musisz mieć wyjątkowy egzemplarz, dzwonie po Gucwińskich i wbijamy z kamerą
cześć, faktycznie masz tam założone fcr-y?
Silv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.08.2022, 13:22   #5
pawelsitek
 
pawelsitek's Avatar


Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 191
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Galeria: Zdjęcia
pawelsitek jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 15 godz 37 min 3 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Silv Zobacz post
cześć, faktycznie masz tam założone fcr-y?
Nie, tylko dysze pomotane pod akrapy. Mega agresywne moto.
pawelsitek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:06.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.