|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Jaki integral?
![]() Daj mi więcej światła. Przed chwilą sprawdziłem. Na zaciśniętej klamce kręcę swobodnie tylnym kołem. Intergral to był chyba z rocznikach z początku produkcji. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
trampkarz emeryt
![]() |
![]() Cytat:
![]() A może to poprostu efekt specyficznego przedniego zawieszenia które przy hamowaniu zachowuje się inaczej niż normalne. Byłem niemal pewien że oba heble mi hamują jak wciskam klamkę. Jak tak nie jest to biję się w pierś - ale klocków na tyle i tam mam mniej niż połowę, więc pewnie zmienię. Aż kurde sprawdzę to hamowanie na centralce i zapalonym silniku ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ajde Jano
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Rataje Słupskie
Posty: 6,367
Motocykl: Raczej nie będę miał AT
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 9 miesiące 2 tygodni 2 godz 50 min 39 s
|
![]()
Nie wiem jak później ale wydaje mi się że zmiany nie było. W GS 1200 hamulce są półzintegrowane. Gdy hamujemy klamką działają oba hamulce, oczywiście jakoś to jest dobierane chyba. Gdy naciskamy nożny działa tylko tył . W RT to wiem, że hamulce były zintegrowane, nieważne czym zawsze dwa działają, a przynajmniej powinny.
__________________
BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. |
![]() |
![]() |