|
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: Sep 2019
Miasto: Ciechanów
Posty: 18
Motocykl: CRF 1000 Dct VTX 1800c
![]() Online: 1 tydzień 5 dni 3 godz 14 min 45 s
|
![]()
Wczoraj zmieniałem u siebie filtry i niestety musiałem poluzować gmole bo nie dało się wyjąć plastików
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Kraśnik
Posty: 25
Motocykl: T7
![]() Online: 2 dni 2 godz 3 min 35 s
|
![]()
Przypadkiem trafiłem na wątek, a że coś tam się od okazji do okazji wygina i spawa do tego typu motocykli to nieśmiało wtrące 3 grosze.
Konstrukcje ram motocyklowych jak zauważyliście są różne. Zależy to od wielu czynników, tu nie rozwijam wątku. Jeśli chodzi o wszelkie dodatkowe żelastwo czy to gmole, czy stelaże , czy osłony alu, bagażniki, etc... jeśli nie ma się do czego ich sensownie przyczepić/dokręcić, to po prostu lepiej sobie odpuścić. Osobiście odmawiałem nawet kumplom zrobienia gmoli do niektórych modeli, bo najzwyczajniej mogłyby zrobić więcej szkód niż pożytku. Kolejną niezaprzeczalną kwestią jest to iż duża część użytkowników motocykli kupuje gmole oczami. Czyli musi być tego dużo i jak najwyżej, bo wtedy najlepiej chroni lub jest się czym pochwalić przed kolegami ![]() Nie mam w zwyczaju wyrażać negatywnych opinii o produktach jakby to nie zabrzmiało "konkurencji" ![]() Często niższe gmole jeśli są przemyślane ochronią lepiej niż wysokie, ot taki paradoks ale potwierdzony badaniami naukowymi w terenie i na papierze. Suma summarum życzę bezpiecznej jazdy i jeśli już to incydentów bez dużych strat ale dających nowych doznań, wrażeń i doświadczeń . Czasem trzeba dobrze pierd***ąć żeby się w przyszłości nie zabić ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
trampkarz emeryt
![]() |
![]() Cytat:
![]() Właśnie jestem na etapie takim że gmole OEM w BMW raz że mam nieco krzywe, dwa, że słabo jednak chronią cycki. Rozważam Heedy Basic o takie: ![]() Byłyby chyba idealne gdyby nie dwie kwestie: - demontaż przy sprawdzaniu zaworów, - brak spięcia przodem, jak ma większość gmoli do GSów a także bunkier od Heed (które z kolei są dla mnie jakby przerostem formy i ilości rurek nad treścią). Na forum BMW dla odmiany głównie narzekają na to że HEEDy są miękkie ![]() ![]() Oglądałem sobie ramę w NAT i na tle tego żelaza w XRV to faktycznie wygląda nie za bardzo. A argument o elastycznej ramie poprawiającej prowadzenie - to już dla mnie inna orbita. Na elastycznej ramie trampka 600 to ja się już najeździłem w życiu ![]() Ostry - PW Pozdrawiam zimny |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
Dodam tylko, że rok temu jak kupiłem 300R to rozmawiałem z właścicielem Heeda i powiedział mi, że kategorycznie nie będą robić gmoli do trzysetek bo nie ma jak ich mocować by było bezpiecznie dla motka.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zestaw gmole heed bunkier i płyta pod silnik Bumot. Czy pasują do siebie? | Tuszek12 | Gadżety / wyposażenie | 1 | 20.02.2023 07:24 |
Płyta bumot i gmole heed bunkier | nocny | Gadżety / wyposażenie | 0 | 14.08.2021 12:42 |
Montaż gmoli Heed | Rolob | Gadżety / wyposażenie | 7 | 30.05.2021 19:43 |
Heed Bunkier i wymiana oleju | nabrU | NAT - Warsztat | 39 | 20.09.2017 22:56 |