Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 23.07.2022, 14:46   #11
zimny
trampkarz emeryt
 
zimny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 2,807
Motocykl: F800GS ADV
Przebieg: za mały
zimny jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 dni 47 min 35 s
Domyślnie

Dzięki za rzeczową odpowiedź. Po prostu uderzyła mnie ilość rurek, łączeń itp. rodem z bmw GS adv. Ale takiej konstrukcji nigdy nie widziałem.

Życzę abyś nie musiał ich testować, a jak już to niech one się poddadzą a nie rama.

Swoją drogą niepokojące są te tematy o krzywionych ramach. W starych AT to rzadko się zdarzało, w GS z tego co widzę z uwagi na modułowa konstrukcje można sobie po prostu wymienić przednia ramę pomocnicza lub tylną, to nie problem. Chronić trzeba cycki
zimny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Zestaw gmole heed bunkier i płyta pod silnik Bumot. Czy pasują do siebie? Tuszek12 Gadżety / wyposażenie 1 20.02.2023 07:24
Płyta bumot i gmole heed bunkier nocny Gadżety / wyposażenie 0 14.08.2021 12:42
Montaż gmoli Heed Rolob Gadżety / wyposażenie 7 30.05.2021 19:43
Heed Bunkier i wymiana oleju nabrU NAT - Warsztat 39 20.09.2017 22:56


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:38.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.