| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: Stalowa Wola/ MIELEC 
					
				
				
					Posty: 1,146
				 
Motocykl: TransAlp+Multistrada + Cagiva Elefant 
Przebieg: hohoho 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 11 godz 35 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			BMW to nie jest żaden olejak . To silnik chłodzony wiatrem tak samo jak Ducati niektóre modele. Olejaki prawdziwe  to tylko Suzuki miało.Do jazdy w korkach to szukaj tylko motocykl chłodzony cieczą.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	https://www.facebook.com/PAKVENTURE2021 https://www.facebook.com/pages/Proje...91516340945760 https://www.facebook.com/himalaje2018/ High Riders - Himalayan Story 2018  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie rozumiem jednego . 
		
		
		
		
		
		
		
	Kto mając motocykl stoi w korku. Nigdy nie stoję w korku po to jest motocykl .  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
| 
			
			 trampkarz emeryt 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Rafał RS7 - zasadniczo też, a najlepiej w ogole poza miastem. Ale czasem shit happens, a to wypadek na autostradzie a to jakaś masakra na wylocie z Warszawy.  
		
		
		
		
		
		
		
		
			Herni, ok wiem co masz na myśli - w suzuki był inny obieg oleju i jego część krążyła tylko w celu chłodzenia. Umówmy się że w tym kontekście olejak to potoczne określenie m.in. boxerów bmw chłodzonych powietrzem do 2012r. Powietrzak brzmiałoby głupio ![]() BTW odnośnie chłodzenia to w RT 1150 dla niemieckiej policji były montowane dodatkowe wiatraki na chłodnicę. Na Adventure rider jest opis jak montowany był wentylator z KTMa. To oczywiście ekstremalne przypadki, zwykłemu użytkownikowi raczej to zbędne. To co, może jakiś pomysł na lepsze umocowanie tych lampek? Ostatnio edytowane przez zimny : 28.06.2022 o 10:10  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | |
| 
			
			 trampkarz emeryt 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Odkąd je zamontowałem to właśnie ku temu się trochę skłaniam, tyle że sprzedać raczej bo za późno na zwrot, no i instalację po swojemu zrobiłem  
		
		
		
		
		
		
		
	   Świecą fakt, baardzo dobrze ale lampa LED to przyszłość Cytat: 
	
   Halogeny to nie dzienne, a ich udział w bezpieczeństwie w dzień jest taki jak głośny przelotowy wydech.
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ośmielam się nie zgodzić. Halogeny używane w dzień ale skierowane na drogę a nie w nadjeżdżający pojazd znacznie poprawiają bezpieczeństwo jednośladu.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | |
| 
			
			 trampkarz emeryt 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 ![]() Nie wiem, może poprawię montaż lampek, może zdejmę. A może moto zamienię na połowę tańszego trampka 650   ze mną nigdy nic nie wiadomo  
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
| 
			
			 Ajde Jano 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Rataje Słupskie 
					
				
				
					Posty: 6,909
				 
Motocykl: Raczej nie będę miał AT 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 9 miesiące 3 tygodni 3 dni 7 godz 33 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Chciałbym mieć ten problem, czy używać halogenów podczas jazdy czy nie. Przeważnie nie używałem ale ostatnio mało jeżdżę, jak już to krótkie kółko. Dzisiaj zrobiłem takie na wsi aby sprawdzić czy wszystko działa, ale się źle czułem w kroksach i w kapeluszu panama. Nawet sobie myślałem że głupio robię bo w moim wieku gorzej się człowiek zrasta, ale spokojnie nie przekraczając 50 km/h bo powyżej rondo kapelusza albo chce nam zasłonić oczy albo odfrunąć. Nawet myślałem że racjonalnie powinieniem,go sprzedać, ale moja żona powiedziała że nigdy w życiu. I dobrze. Chyba jednak naprawię w serwisie tą listwę paliwa bo to jedyna rzecz która mnie denerwuje, a halogeny mam od nowszych modeli, takie ledowe chyba, sprawdziłem ledowe
		 
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | |
| 
			
			 trampkarz emeryt 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   Powodzenia w filtracji korków w takich miejscach. Wiadomo, że gdzie się da to się omija, ale czasem w bezpieczny sposób się nie da. Nieważne, ja zresztą nigdy nie kozaczyłem zbytnio w korkach bo widziałem raz co się działo jak kolesiowi jadącemu z 50-60kmh między autami pani nagle otworzyła drzwi puszki.Co do światełek - PANOWIE, kurła, ja tylko zapytałem o pomysł na lepsze mocowanie tych LEDów   A wy tu z całą ideologią zaczynacie jechać. Mnie dylemat czy jeździć na nich w dzień nie dotyczy   Jeśli w ogóle, to mają być pogromcy wiewiórek ![]() Consi, dzięki za fotkę, coś tam zaświtało jak przerobić mocowania u mnie aby było to bardziej kompaktowe.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |