Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 19.06.2022, 08:12   #1
garbaty


Zarejestrowany: May 2010
Miasto: P-ń
Posty: 559
Motocykl: nie mam AT jeszcze
garbaty jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 4 dni 4 godz 37 min 9 s
Domyślnie

Chodzi mi o to że killswitch zamyka tylko masę, czyli na obydwu złączach przełącznika masz masę. Na ramie też masz masę, więc aby robił zwarcie palące bezpiecznik musiał by zawierać do plusa. Jeśli z kolei byłby zwarty na wyjściu, czyli cały czas zamknięty niezależnie od jego pozycji to po prostu Moto by nie paliło ale bezpiecznik byłby cały.

Edzio:

Jak pisałem poprzedni komentarz to nie zaladowaly mi się schematy, widzę że tutaj ma plusa z jednej strony. Nie spotkałem się Jeszcze z takim rozwiązaniem w moich cyklach.
garbaty jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Awaria w trasie Nomad Wszystko dla Afryki 25 03.06.2018 10:37
awaria ST 750 Tolecki Inne - dyskusja ogólna 21 06.01.2016 20:41
awaria balczezzz Układ elektryczny i zapłonowy 15 11.07.2011 21:40


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.