|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: P-ń
Posty: 559
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 4 godz 37 min 9 s
|
![]()
Chodzi mi o to że killswitch zamyka tylko masę, czyli na obydwu złączach przełącznika masz masę. Na ramie też masz masę, więc aby robił zwarcie palące bezpiecznik musiał by zawierać do plusa. Jeśli z kolei byłby zwarty na wyjściu, czyli cały czas zamknięty niezależnie od jego pozycji to po prostu Moto by nie paliło ale bezpiecznik byłby cały.
Edzio: Jak pisałem poprzedni komentarz to nie zaladowaly mi się schematy, widzę że tutaj ma plusa z jednej strony. Nie spotkałem się Jeszcze z takim rozwiązaniem w moich cyklach. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Awaria w trasie | Nomad | Wszystko dla Afryki | 25 | 03.06.2018 10:37 |
awaria ST 750 | Tolecki | Inne - dyskusja ogólna | 21 | 06.01.2016 20:41 |
awaria | balczezzz | Układ elektryczny i zapłonowy | 15 | 11.07.2011 21:40 |