|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: P-ń
Posty: 559
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 4 godz 37 min 9 s
|
![]()
Czy mi dobrze kombinuję że killswitch tylko zamyka obwód, w dodatku masowy więc trudno żeby powodował zwarcie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Moderator
![]() |
![]()
Afryki się nie psują. Kolega GregoryS zapomniał wspomnieć, że zdarzenie miało miejsce w bytomsko- zabrzańsko- rudzkim Trójkącie Bermudzkim.
![]() ![]()
__________________
"Motocykl w Polsce to nowy rodzaj jazdy konnej. To leży w naszych szlacheckich tradycjach." Z. Maklakiewicz |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
Na chłopski rozum prąd płynie od źródła (aku) do masy. Weźmy pierwszy schemat pod uwagę: + od aku potem bezpiecznik główny 30A, później feralny bezpiecznik ENGINE STOP, potem kill switch, potem przekaźnik wtrysku i masa czyli obwód sie zamyka. Jeśli w tym obwodzie pali bezpiecznik 10A czy 7,5A to tam trzeba szukać zwarcia. Ewentualnie za tym bezpiecznikiem jest odgałęzienie na przekaźnik pompy paliwa i pompę paliwa. Więc gdzieś tam też może być zwarcie. |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Awaria w trasie | Nomad | Wszystko dla Afryki | 25 | 03.06.2018 10:37 |
awaria ST 750 | Tolecki | Inne - dyskusja ogólna | 21 | 06.01.2016 20:41 |
awaria | balczezzz | Układ elektryczny i zapłonowy | 15 | 11.07.2011 21:40 |