![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Krzychuuu
![]() Zarejestrowany: Sep 2020
Miasto: Poznań
Posty: 25
Motocykl: Honda XR 400
![]() Online: 22 godz 33 min 27 s
|
![]() Cytat:
Uzytkuje gpsmap 66s od pół roku, dużym plusem jest wyświetlacz który bez problemu jest czytelny nawet w pełnym słońcu, choć mógłby być trochę większy Dwa akumulatorki AA wystarcza na ok 8godz ciągłego korzystania z wyłączonym oszczedzaniem energii. W moim przypadku nawigacja wyłącza się lub zawiesza podczas korzystania z wytyczonej trasy lub z wgranego tracka. Zrobiłem hard reset i wgrałem nowy soft, zobaczymy jak będzie. Jak nadal będzie problem, to nawigacja jedzie na reklamację. Jeśli chodzi o mocowanie w uchwycie, to w 66 mamy plastikowa szynę z tyłu obudowy, natomiast na kierownicę jest również plastikowy uchwyt, po pół roku jazdy mocowanie trochę się wyrobiło od wibracji i jest luźniejsze niż na początku. Jak na razie nie spotkałem się z innym sposobem mocowania na motocyklu, starszy model 64 miał dedykowany solidny uchwyt "koszyczek" touratech'a. W 66s brakuje mi wytyczania tras gruntowych, jak to jest np. w osmandzie. Nie mam porównania ze starszymi modelami. Ale za 1600zl można wymagać trochę więcej od urządzenia. |
|
![]() |
![]() |