![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 19 min 53 s
|
![]()
"Akumulatory te charakteryzują się odporną na wysoką temperaturę, wodoodporną nylonową obudową i ulepszonymi terminalami przyłączeniowymi. Wyposażone są w ulepszony wskaźnik naładowania, który jeszcze dokładniej pokazuje stan jego naładowania, zabezpieczenie przed przeładowaniem, zaawansowany system zarządzania akumulatorem (BMS), który oprócz balanserów (zapewniających równomierne ładowanie / rozładowanie akumulatora), obejmuje także ochronę przeciwprzepięciową - co zapobiega ładowaniu akumulatora napięciem wyższym niż 14,9 V. Akumulatory litowo-jonowe wymagają tylko 1/3 pojemności porównywalnego akumulatora kwasowo-ołowiowego przy zachowaniu co najmniej takiego samego prądu rozruchu. W praktyce prądy te są większe niż wymaga do rozruchu silnika producent motocykla i dostarcza klasyczny akumulator kwasowo-ołowiowy."
Instrukcja do akumulatora HJP21-FP Skyrich także pozostaje czytanie instrukcji producenta. Tak jest akurat Skyrich inni może być inaczej ale 14.4V to jest standardowe napięcie ładowania w motocyklu więc nie może być granicznym napięcie 14.2V |
![]() |
![]() |