![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
22.10.2006, DTN :)
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,765
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
|
![]()
Ja to zrobiłem tak, że uciąłem kostkę i dolutowałem do uciętych kabelków nowe przedłużki o takim samym przekroju. Zwyczajnie zarobiłem konektorki, które wpiąłem w kostkę. Wydaje mi się, że dwa przewody w tym miejscu są jak najbardziej na miejscu, bo jeden przewodzik zwyczajnie może mieć za mały przekrój jak na taki prąd
![]()
__________________
Real adventure starts where road ends... -AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny' http://www.youtube.com/user/Miszapoland |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wtyczka reglera | MaRP | Układ elektryczny i zapłonowy | 163 | 06.03.2014 12:39 |
Wtyczka do pompy potrzebna | sambor1965 | Uklad paliwowy i wydechowy | 2 | 21.09.2010 23:11 |