![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa/Natolin
Posty: 1,518
Motocykl: nie mam już AT
Przebieg: 99999
![]() Online: 1 miesiąc 5 dni 20 godz 53 min 17 s
|
![]()
A u mnie zauważyłem że Ładuje ale mało, na wyłączonych światłach jest ok 13,5V a na włączonych 12,2V.
Kostkę od regla sprawdzałem wygląda Ok , myślicie że to ta druga z bezpiecznikiem padła? Czy możliwe że to wina regla skoro prądy są niższe, bo chyba jak regiel nie działa to nie ma prądu wcale.
__________________
BMW R1150R Jawa 250 353 `58r Ostatnio edytowane przez KML : 19.04.2011 o 07:44 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Bielsk Podlaski
Posty: 151
Motocykl: RD00
Przebieg: 66666
![]() Online: 4 tygodni 1 dzień 9 godz 17 min 33 s
|
![]() Cytat:
Regulator, jak sama nazwa wskazuje, utrzymuje na właściwym poziomie napięcie wytworzone przez alternator pomimo zmian obrotów silnika. Więc jeśli regler nie działa to masz albo zbyt dużo albo zbyt mało prądu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wtyczka reglera | MaRP | Układ elektryczny i zapłonowy | 163 | 06.03.2014 12:39 |
Wtyczka do pompy potrzebna | sambor1965 | Uklad paliwowy i wydechowy | 2 | 21.09.2010 23:11 |