![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Racibórz
Posty: 292
Motocykl: XR 650 R
![]() Online: 2 miesiące 16 godz 26 min 57 s
|
![]()
Jeździłem Afryką 7 lat i powiem że koło 18 cali to jedna z lepszych modyfikacji.Zwieksza się wybór opon które zaczynają napędzać ten motor , poprawiając dynamikę jazdy , trakcję,i pewność prowadzenia w terenie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
Wybór opon terenowych wzrasta,ale szosowych spada
Czy Afryka to motocykl stricte enduro i w jakich warunkach będziemy jeździć by wykorzystac ich trakcje musimy sami sobie na to odpowiedziec. Mam 18" w Trampku Jednak zwiekszenie ilosci motocykli w garażu o enduro klasy 400 i 600 spowodowalo że 18" stało się zbyteczne Opony wyprawowe 17" można kupić. Typowo endurowe przestaly być potrzebne. Chyba ,ze mamy jeden motocykl do wszystkiego Do lasu i błota też
__________________
|
![]() |
![]() |