![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
W tym rzecz by nie placic majątku za oponę
W las Afryka cienko wypada Ba nawet 650 na jednym garze cienko wypada .
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Nie wiem czy w tym rzecz, bo ile tych opon zużyjesz na sezon, żeby to miało mieć aż takie znaczenie i czy cienko wypada - nie znam lepszego motocykla za kilka tysięcy pln, którym pojadę sobie asfaltem do lasu 200 km, tam się upodlę, i wrócę te 200 km nie umierając. Trampka nie biorę pod uwagę, miałem, no i wystarczy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 2,910
Motocykl: RD04
![]() Online: 3 miesiące 1 tydzień 4 dni 21 godz 53 min 12 s
|
![]()
AMEN
![]() Cytat:
xr400 ma 2,15 z tyłu
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica Twin>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S |
|
![]() |
![]() |