Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 24.01.2019, 21:31   #1
Dario
 
Dario's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Lublin
Posty: 733
Motocykl: ATAS 1000 '18
Dario jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 8 godz 1 min 27 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mdxmd Zobacz post
Myślę że nie ma powodu aby wyciągać aku do ladowania
Też tak myślę. Zdziwiłem się więc jak przeczytałem o tym w instrukcji
Dario jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.10.2019, 09:11   #2
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,585
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 17 godz 11 min 8 s
Domyślnie

testowałem LTM14 Skyrich

deklarowany prąd rozruchu 250A (fabryczny 230A)

w temperaturze poniżej 10st. C ledwo kręci moto odpala dopiero za 3-4 razem ewidentnie brak mu prądu konsola przygasa a na fabrycznym bez problemu.

także na ten model szkoda kasy.

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 28.10.2019 o 09:24
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Akumulator NAT luk2asz NAT - Warsztat 144 21.01.2025 10:19
Akumulator czosnek Wszystko dla Afryki 54 29.02.2016 00:42


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.